smithy Skrevet April 6, 2008 Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 jeg har kjøpt dette styling kitet fra street-design.no Kenth Auto & Tuning AS og er litt spent på ossen jeg skal få montert sideskjørtet. Noen som har noe tips for en fersk primera eier? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fox Skrevet April 6, 2008 Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 Sideskjørta jeg hadde festet jeg med en skrue i hver ende av kanalen. På primera P10 sitter det skruer der til innerskjermene. Så limte jeg med sica/tech 7 og tapet skjørtet godt mot bilen. Bakfangeren sitter i to skruer og det er laget to (evnt fire) festeanordning til, samme gjelder med frontfangeren. Det er litt mer jobb å bruke de ekstra festene da de ikke har noe fornuftig å feste i på bilen, men må lage til noe. Siter '07 Ford disConnect 220LX '98 Audi Cabrio x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg