luigi Skrevet Februar 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2009 trykk røret spratt av:p så ble ICen flyttet lengre fram, borra hull i plata og bolta den fast! ble litt modifisering av olje kjøler ramma. så ble forgasser pakknigene bytta, ser tydli at det har vært leksaje her. nye på plass. sjekka registert. trodde det var feil, så jeg justerte, men ble bare verre :S så bytta tilbake, satt i nye plugger og bilen ble bra:) Siter MVH Raymond Myrland 940 front ønskes. 960 intriør ønskes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsner Skrevet Februar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2009 Finfin den :) Hvor mye ca hadde du tenkt deg for den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luigi Skrevet Februar 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2009 Finfin den :) Hvor mye ca hadde du tenkt deg for den? tenkte 8000 :p er jo litt godsaker i den ;) Siter MVH Raymond Myrland 940 front ønskes. 960 intriør ønskes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luigi Skrevet Februar 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2009 litt rust.. mere rust. :volvsmile Siter MVH Raymond Myrland 940 front ønskes. 960 intriør ønskes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattis Skrevet Februar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2009 Hey! Kan det stemme at jeg så denne biln på vollan for noen uker siden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luigi Skrevet Februar 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2009 Hey! Kan det stemme at jeg så denne biln på vollan for noen uker siden? kan godt hende;) Siter MVH Raymond Myrland 940 front ønskes. 960 intriør ønskes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x8|volvo Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 godt å se at det enda går et par goførtier oppe i nord. Min måtte jeg høgge (brøytebilen kjørte i meg :( ) Plukket bare av turbokittet, klin nye senkefjører, r-sport setetrekkene og eksosen ble stående igjen, la igjen 3 - 4 instrumentpanel med turteller (elektriske og med wire) 8 stk vinterhjul og et sett sommerhjul, Angret slik etterpå, min bestefar kjøpte den bilen ny og den sveivet som en klokke, Måtte pga av flytting. Men nokk O.T . fin bil, lik farge som den jeg skulle kjøpe før jeg flyttet. Du har ikke tilfeldigvis en oljekjøler liggende som passer til den motoren din? ser en 240 her nede til 7000 som er eid av en gammel mann, kanskje jeg får sendt ned turbokittet og satt det på en lekebil her nede :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luigi Skrevet Februar 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 godt å se at det enda går et par goførtier oppe i nord. Min måtte jeg høgge (brøytebilen kjørte i meg :( ) Plukket bare av turbokittet, klin nye senkefjører, r-sport setetrekkene og eksosen ble stående igjen, la igjen 3 - 4 instrumentpanel med turteller (elektriske og med wire) 8 stk vinterhjul og et sett sommerhjul, Angret slik etterpå, min bestefar kjøpte den bilen ny og den sveivet som en klokke, Måtte pga av flytting. Men nokk O.T . fin bil, lik farge som den jeg skulle kjøpe før jeg flyttet. Du har ikke tilfeldigvis en oljekjøler liggende som passer til den motoren din? ser en 240 her nede til 7000 som er eid av en gammel mann, kanskje jeg får sendt ned turbokittet og satt det på en lekebil her nede :p har selv ødelagt et smykke av en volvo :( men fikk plokket av alt som hadde verdi ;) Takk:D jeg liker også fargen på den! nei har desverre ikke noe oljekjøler :/ har bare den som står på min volvo ^^ men jeg skal jo selge bilen min;) *hint hint* Siter MVH Raymond Myrland 940 front ønskes. 960 intriør ønskes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x8|volvo Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 hehe, er vell lov å hinte, men orker ikke fly opp å kjøre ned. Får bare legge litt arbeid i rusta å selge den videre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luigi Skrevet Februar 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 hehe, er vell lov å hinte, men orker ikke fly opp å kjøre ned.Får bare legge litt arbeid i rusta å selge den videre? nei det blir vel lang! har ikke plass og stå for og fikse rusta :/ Siter MVH Raymond Myrland 940 front ønskes. 960 intriør ønskes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 Så det er ikke Volvo sine Gemini felger du har som sommerhjul? Syns iallefall de ligna mye...hva annet enn ATS heter de, vet du det? Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luigi Skrevet Februar 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 Så det er ikke Volvo sine Gemini felger du har som sommerhjul? Syns iallefall de ligna mye...hva annet enn ATS heter de, vet du det? du jeg søkte på gemini på google, og da dukka di felgene opp! så du har nokk rett! trodde dem het ATS siden det står bak den lille kapseln, og jo det er orginale volvo felger, står volvo inni dem:):win Siter MVH Raymond Myrland 940 front ønskes. 960 intriør ønskes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Februar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2009 Nice, polti sirene fra biltema:D Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsner Skrevet Februar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2009 (endret) tenkte 8000 :per jo litt godsaker i den ;) Er jo på utkikk etter ny bil :) Men får se, kan sende en pm viss interesse. :) Endret Februar 16, 2009 av Pilsner Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luigi Skrevet Februar 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2009 Nice, polti sirene fra biltema:D jepp:D den er fancy! ^^, Siter MVH Raymond Myrland 940 front ønskes. 960 intriør ønskes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg