Øyvind Gantenbein Skrevet Juli 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2008 hvor kjøpte du det røret som har satt luftfilteret på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luigi Skrevet Juli 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2008 hvor kjøpte du det røret som har satt luftfilteret på? Biltema^^ Siter MVH Raymond Myrland 940 front ønskes. 960 intriør ønskes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luigi Skrevet Juli 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2008 Siter MVH Raymond Myrland 940 front ønskes. 960 intriør ønskes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet Juli 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2008 det ble tøft :) invistere i hviteblink bak? Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luigi Skrevet Juli 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2008 det ble tøft :)invistere i hviteblink bak? ja den ble tøff nå :) nja, med tiden kansje:) Siter MVH Raymond Myrland 940 front ønskes. 960 intriør ønskes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luigi Skrevet Juli 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2008 er ikke noen her som er intrisert i og bytte bil:P? har lyst på en 90++ 245.. Siter MVH Raymond Myrland 940 front ønskes. 960 intriør ønskes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet August 4, 2008 Rapporter Share Skrevet August 4, 2008 Gjorde seg med senk ja. Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luigi Skrevet August 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2008 Gjorde seg med senk ja. kjøre comforten er vertfall helt borte. kommer sikkert til og sette på org fjærer om vintern.. Siter MVH Raymond Myrland 940 front ønskes. 960 intriør ønskes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luigi Skrevet September 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2008 Siter MVH Raymond Myrland 940 front ønskes. 960 intriør ønskes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen_Rana Skrevet September 28, 2008 Rapporter Share Skrevet September 28, 2008 Meget fin bil :) Er det gjort noen modifikasjoner med motoren annet enn boostcontroller ? Ladder du mye ? :D Siter Volvo 245 78 mod Prosjekt Turbovogn Volvo 240GLE Prosjekt Bruksbil Volvo 242 76 Mod Bilcrossbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luigi Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2008 Meget fin bil :) Er det gjort noen modifikasjoner med motoren annet enn boostcontroller ? Ladder du mye ? :D Takker:) niks, ikke noe annet en boost controller. men viss man regner dumpventil som tunig så er det en stor dumpventil på den :p får ca 20hk mere me den!! eheheh not.. men i dag var jeg og henta ny turbo. siden den gamle er gåen. den lada jeg max 0.9 med i 4gire. og 0.5 i 2 gire, 3 gire ca 0.6. så i løpet av vintern skal den nye monters, litt modding må till... og jeg kommer til og lade org trykk i vinter:) som vil si 0.4. kommer bilder! Siter MVH Raymond Myrland 940 front ønskes. 960 intriør ønskes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luigi Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2008 er en kopi turbo, så er ikke noe og skryte av.. den kosta nesten ingen ting, så ikke spørr hvorfor jeg ikke la i mere penger og kjøpte en med "navn" på :p Siter MVH Raymond Myrland 940 front ønskes. 960 intriør ønskes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Veritas- Skrevet Oktober 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2008 Du har ikke tenkt å felle inn tåkelysene? Er så styggt når de stikker sånn ut :p Siter '83 240GL Solgt! Veritas' '75 242 L Solgt! -Veritas-: '76 Volvo 242 L Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luigi Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2008 Du har ikke tenkt å felle inn tåkelysene? Er så styggt når de stikker sånn ut :p må først mote meg opp til og gidde og legge meg på bakken og skru av lippa, får så og stå en kveld i garagen, får så og legge meg på bakken ijenn og skru på lippa og koble ledningene :p så venter med det. Siter MVH Raymond Myrland 940 front ønskes. 960 intriør ønskes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet Oktober 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2008 må først mote meg opp til og gidde og legge meg på bakken og skru av lippa, får så og stå en kveld i garagen, får så og legge meg på bakken ijenn og skru på lippa og koble ledningene :p så venter med det. det er gjort på en halvtime ;) har slike selv, innfelt. Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg