240gunnar Skrevet April 8, 2008 Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 Får æ dørn og pansre gratis om æ kommer å skrur det av?<3 Siter 1990 Volvo 240 B230FT 1986 Daihatsu Rocky 1989 Polaris indy 440 2001 Polaris Edge 600 1999 Cagiva Mito 125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luigi Skrevet April 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 Får æ dørn og pansre gratis om æ kommer å skrur det av?<3 d e laust........... Siter MVH Raymond Myrland 940 front ønskes. 960 intriør ønskes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luigi Skrevet April 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 lite synspunkter her :( Siter MVH Raymond Myrland 940 front ønskes. 960 intriør ønskes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LangFørr Skrevet April 29, 2008 Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 lite synspunkter her :( Pøs på med bilder av nye bilen da:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luigi Skrevet April 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 Pøs på med bilder av nye bilen da:) har ikke fådd jort så mye mer med bilen, så er liksom ikke vits og legge ut bilder:) skal vente til fjerene er montert og fådd på sommar luggan;) men må liksom kjøre "heim" e fløtta fra vesterålen til Tromsø, og fjerene ligg heime og det samme med felgen..... Siter MVH Raymond Myrland 940 front ønskes. 960 intriør ønskes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Mr A." Skrevet April 29, 2008 Rapporter Share Skrevet April 29, 2008 hmm.. ser jo faktisk bra ut denne :D Kanskje jeg bare skulle satt på felger og senk på min også..? Men blir bra dette! Stå på :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luigi Skrevet April 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2008 hmm.. ser jo faktisk bra ut denne :D Kanskje jeg bare skulle satt på felger og senk på min også..? Men blir bra dette! Stå på :D ja den ser ikje heilt domm ut;) og i mårra får jeg sommar lugga:) fattern kommer opp med dem:D bære synn at bilen ser u-senka:( Siter MVH Raymond Myrland 940 front ønskes. 960 intriør ønskes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luigi Skrevet Mai 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2008 da var sommer felgene montert:) og en STOR Takk til goførti her på forumet som ga meg to gode gummier:) bilder kommer:) Siter MVH Raymond Myrland 940 front ønskes. 960 intriør ønskes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luigi Skrevet Mai 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 Siter MVH Raymond Myrland 940 front ønskes. 960 intriør ønskes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Powerbyvolvo Skrevet Mai 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 Bor du enda i Tromsø? Spotta en bil på lørdags kvelden/natta som var veldig lik den på bilde. Kjørte etter stakkevoll veien forbi bilforhandlerne? var det du eller en annen bil? Siter Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luigi Skrevet Mai 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Bor du enda i Tromsø? Spotta en bil på lørdags kvelden/natta som var veldig lik den på bilde. Kjørte etter stakkevoll veien forbi bilforhandlerne? var det du eller en annen bil? ja bor her enda, og blir nokk boende. ja det var d sikkert, sku en tur titte på høggeriet:P Siter MVH Raymond Myrland 940 front ønskes. 960 intriør ønskes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luigi Skrevet Mai 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 må vist lakke grillen og listene på nytt.. og rust er blidd et problem.... Siter MVH Raymond Myrland 940 front ønskes. 960 intriør ønskes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luigi Skrevet Mai 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 skulle egentli polere bilen i dag, men så ble det moddelflyging i stede :p Siter MVH Raymond Myrland 940 front ønskes. 960 intriør ønskes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goførti Skrevet Mai 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 mye snø du har! skuterflygeføre! mye rust også, når er neste eukont.? Siter 93 Volvo 245 Turbo 86 Volvo 240 98 Kawasaki ZX6-R 09 Polaris Assault RMK 800 87 Suzuki lt250r Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luigi Skrevet Mai 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 tja:P æ veit ikje, har jo nettopp hadd d:) Siter MVH Raymond Myrland 940 front ønskes. 960 intriør ønskes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg