EspenS Skrevet Mai 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2008 Ja, du prater selv nå! hehe. Antenna er kjøpt hos Realcar, mindre enn H2 antenna hvertfall! Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v-g Skrevet Mai 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2008 Funker antenna da? Får du inn noe? Siter Vidar - kverulerende eldre drittunge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Mai 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2008 Ja, jeg syns ikke den er no dårligere enn den orginale så! Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v-g Skrevet Mai 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2008 Heldig du er a'. Hos meg ble det dårligere med en fra Honda enn originalen. Jeg hører ikke mye på radio, så det går jo greit. Siter Vidar - kverulerende eldre drittunge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Mai 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2008 Det er Honda vettu! Langt til Japan fra Norge.. Hehe. H2 antenna gir visst også like gode signaler så! Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v-g Skrevet Mai 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2008 Hmm, ser ut som om jeg må finne meg en hummer. Og jeg som ikke liker sjømat. Siter Vidar - kverulerende eldre drittunge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Mai 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2008 Du må nok bare finne fram speedon nå ja! Men hvis du er mer glad i skog og mark, så har jo Jaguar sikkert noen små antenner da? Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v-g Skrevet Mai 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2008 Har de? Jeg vet at antenne fra Ford Galaxy passer. Synes ikke noe om astronomi heller jeg da. Du verden vi er off topic og morsomme. Siter Vidar - kverulerende eldre drittunge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Mai 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2008 Haha, ere mulig!? jaja, bra vi fikk det litt artig for oss selv da :) Fikk lapp fra posten om at xenon kita lå klare til å hentes, så da henter jeg dem i morra :) Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet Mai 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2008 Jobber du v/ skui eller? ser bilen din der hver dag jeg kjører forbi:p Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Mai 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2008 Ja, det gjør jeg! Å du kan da for H#¤&%#%%e stikke innom å si hei da! hehe. Hvorfor kjører du der? Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet Mai 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2008 hehe, ops:P hvor du jobber der da? på living eller ved det lokalet rett bortenfor hvor bilen står? :P kjører til uio hver dag:P gjort det et år nå gitt:P bor jo i hønefoss, så pendlings vett! blir oftest buss da, men er bil også av og til..skal i morra f.eks :o Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Mai 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2008 Jobber på Living ja! Hender jeg er litt på lageret å da, som er det hvite bygget ved siden av! Du får bare ta en tur innom en dag vettu :) Er der fra 10 og utover i morra, sikkert til 5-6! Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet Mai 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2008 tør jeg det da? med den røtne kassa mi mener jeg:P skal ikke se bort i fra at jeg tar en tur iallefall vett! Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Mai 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2008 Haha, jaja, bare kom innom! Spør etter meg hvis jeg ikke er i skranken! Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg