Gå til innhold

Erfaringer med firmaet Racing Power?

Ranger emnet


Jonte

Anbefalte innlegg

Originally posted by G60Turbo

 

tungvint med pianotråd da, bedre å få tak i enn vannskjært kobberpakning, koster jo ikke mer enn tusenlappen.

 

høres litt jalla ut det firmaet, men det passer vel bra til bmw?

 

Dette er vel ikke en så super løsning dette heller. Etter hva jeg har hørt er det vannskelig å få det skikkelig tett. En kobberpakning vil vel også kunne brukes bare en gang da materiale gir litt etter ved sammenskruing.

 

Det grommest er visstnok 3-lags stålpakning. Disse kan brukes om igjen om man ikke blåser de. Koster jo deretter også, men sikkert verdt sin 3000+ kroner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kris

 

Dette er vel ikke en så super løsning dette heller. Etter hva jeg har hørt er det vannskelig å få det skikkelig tett. En kobberpakning vil vel også kunne brukes bare en gang da materiale gir litt etter ved sammenskruing.

 

Det grommest er visstnok 3-lags stålpakning. Disse kan brukes om igjen om man ikke blåser de. Koster jo deretter også, men sikkert verdt sin 3000+ kroner.

 

Kobberpakning kan du bruke mange ganger om igjen....

Det holder iallefall meget bra

Ikke noe problem å få det tett så lenge blokk og topp er rett, men det kan vel kanskje by på problemer på bmw topper som liker å vri seg.

 

Har 4 lags stålpakning på min, koster 600.- orginalt ;) den holdt til over 2.5 bars trykk iallefall

 

Ikke no jalla her nei fjonte

83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport

83 80 Turbo Quattro

86 80 Quattro GTE

 

"There is no replacement for turbocharged displacement"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Gringo

 

Siden tidenes morgen ? En kjapp sjekk på nettet avslører Turbonetics manifolder til div bil modeller, en kjapp telefon til Kai Roger hos KRB vil gi deg en pris :D

 

Takker og bukker; var ikke klar over at Turbonetics drev med det... Men nå vet jeg det, og har et til firma som kan fikse meg manifold ved behov! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår