jimmen Skrevet April 8, 2008 Rapporter Share Skrevet April 8, 2008 du er her du også ja:Pja faen har sjekket allt,skal ta ut allt i kveld og ordne opp skikkelig bak der. Irriterende som F#¤%. Får håpe det ordner seg i kveld visst ikke blir det innkjøp av forsterker...har du forsterker liggende jim? har en ja, en deffekt arizona eagle AM470S.. ;) ødelagt og ødelagt, vet ikke helt jeg. får ivertfall ikke vekk støyen fra den + minus "Polen" er knekt desverre.. skal kjøpe inn nytt selv nå jeg, digital design! :) Siter 97- Volvo V70R AWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raz Skrevet April 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2008 ok, ja har funnet ut at jeg har sprengt subbutgangen på begge forsterkerne..irriterende..så nå blir det vel l innkjøp av ny forsterker... Siter Kjør hart kjør me stil gjør GTI bil...:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg