cosworth87 Skrevet April 4, 2008 Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 Pro Alloy Ltd - The UK's Number One for Alloy Racing Tanks, Radiators & Intercoolers... Pro Alloy går vel for å vere blandt de bedre på markedet. hvorfor har ingen tenkt på denne? tenk så digg å slippe å ha stygge slanger å før som stikker utenfor fangeren osv... Her har de også som sikkert de mer oppegående av dere ser selv. husket adapteret til lufttempsensoren.. noe så si ALLE de som lager billig E-bay graps har glemt. så vel ikke så gale ut dette?? Siter 2012 octavia 2.0 tsi RS x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolai Skrevet April 17, 2008 Rapporter Share Skrevet April 17, 2008 ville heller gått for denne:http://www.neuspeed.com/products/product_details.asp?app=30|G4&type=11<ype=ns_euro&p_id=197 10300,- jatakk Siter Skoda Superb Elegance http://www.skodaklubbnorge.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cosworth87 Skrevet April 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2008 3 ting som gjør at jeg heller ville valgt pro alloy sin.. 1 den bruker tilnermet lik original rørgang. altså passformen blir fin å det blir seendes originalt ut under panseret. 2 alle vet at varm luft stiger. så med å ha innløp nede å utløp oppe vil hele cooleren bli brukt under nedkjølingen... den neuspeenden til felles med nesten alle andre ettermerkedsfrondtmonterte ICer, har inn og utløp nede. så halve cooleren blir ikke ordentlig utnyttet.(noe pro alloy som utvikter mye til motorsport osv har tenkt på. men som ikke alle gutterommet"tuning" har tenkt på.) se på Feks IC en til klypen.. inn nede å ut oppe... 3 Den er BILLIGERE. å holder bevist til 450 hester Siter 2012 octavia 2.0 tsi RS x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cosworth87 Skrevet April 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2008 neuspeeden minner også misstenkelig mye om kinacooleren en kompis kjøpte til golf 4 gti en sin.... Dårligere passform skal du lete lenge etter. helt tragisk. trykkrøra stikker forran fangeren å ser ikke engang ut til å vere beregnet på den bilen. det ser også ut som de har glemt at de bilene der knapt vil bevege seg uten den sensoren de har glemt å lage monteringshull til... noe proalloy som har opptil flere annsatte som scoorer over 70 på IQ testene har tenkt på Siter 2012 octavia 2.0 tsi RS x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolai Skrevet April 18, 2008 Rapporter Share Skrevet April 18, 2008 fant ikke den jeg tenkte på skjønner du. den er fra forge motorsport men den ligger ikke på sia dems lenger. da fant jeg bare en annen. hva tror du om turbo settet fra neuspeed? Siter Skoda Superb Elegance http://www.skodaklubbnorge.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cosworth87 Skrevet April 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2008 Forge har sjeldent vert best i tester når det gjelder cosworth vertfall. og sist jeg så forge til golf 4 mener jeg å huske at den også hadde inn----->utløp nede. så altså det er et just show and some go produkt. skal se stort å fett ut bak fangeren å gjør kjølejobben noe bedre en original. er jo ikke så vanskelig å gjøre en bedre jobb en originalt da så forbedring kan jo ALLE skryte av.... men jeg har trua på at pro alloy er de eneste som legger resurser i å få et produkt som gjør jobben sin også. det at det er utviklet sammen emd en av UKs største på vag tuning er vel ikke negativt det heller? jeg selv ville heller gått for IHI satsen til jabbasport for eksempel å kompansere for småe dyser med å verbelaste bensinsystemet extra mye med økt bensintrykk virker i mine øyne ikke spessielt proft. da høyt bensintrykk vil legge så stort trykk på fjæra i dysene at de ikke klarer lukke helt. noe som vil gi ukontrolert bensininnsprøytning. JALLAH Siter 2012 octavia 2.0 tsi RS x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet April 18, 2008 Rapporter Share Skrevet April 18, 2008 jeg selv ville heller gått for IHI satsen til jabbasport for eksempel å kompansere for småe dyser med å verbelaste bensinsystemet extra mye med økt bensintrykk virker i mine øyne ikke spessielt proft. da høyt bensintrykk vil legge så stort trykk på fjæra i dysene at de ikke klarer lukke helt. noe som vil gi ukontrolert bensininnsprøytning. JALLAH IHI turboene som Jabba selger, er dog ikke like holdbare som feks Garret sin GT serie. Er helt ening med deg når det gjelder dyser. Det er dessuten lettere å mappe større dyser på normalt trykk enn mindre dyser med høyere trykk. Selv når de i effektiv størrelse er like. Dessuten sier Bosch at dysene generelt ikke tåler totalt trykk på over 5 bar. Enkelte tunere bruker jo til og med 5 bar fpr, får jo da lett 6,2-6,3 bar totalt trykk. Skulle jeg ha hatt større turbo på 1,8T hadde jeg spart opp til jeg hadde råd til GT3071. Er jo ikke så mye dyrere, blir jo litt jobb med råder osv..... men det er det verdt. Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cosworth87 Skrevet April 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2008 såå klart er en garret å foretrekke.. men nå var spørsmålet sånne ferdige kits... Siter 2012 octavia 2.0 tsi RS x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolai Skrevet April 19, 2008 Rapporter Share Skrevet April 19, 2008 turbo kittet fra neuspeed da hva tror du om det da? Siter Skoda Superb Elegance http://www.skodaklubbnorge.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cosworth87 Skrevet April 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2008 "jeg selv ville heller gått for IHI satsen til jabbasport for eksempel å kompansere for småe dyser med å verbelaste bensinsystemet extra mye med økt bensintrykk virker i mine øyne ikke spessielt proft. da høyt bensintrykk vil legge så stort trykk på fjæra i dysene at de ikke klarer lukke helt. noe som vil gi ukontrolert bensininnsprøytning. JALLAH" Siter 2012 octavia 2.0 tsi RS x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.