c-bremv Skrevet April 4, 2008 Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 Hei! Har lakkert en takvinge selv til min volvo 740 med original spraylakk fra volvo. Fargen er polahvit, nærmere bestemt lakkkode 189-2. Bør jeg bruke klarlakk utenpå lakken? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antkoma Skrevet April 4, 2008 Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 ja selfølgeig skal duu bruke det...vis ikke så ser du forsjel på fargene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet April 4, 2008 Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 Såfremt du ikke vil at vingen skal være matt, lakkerer du den med klarlakk. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c-bremv Skrevet April 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 ok, hvor får jeg kjøpt billig/god klarlakk da? Holder den på biltema? Eller er det andre butikker som selger bedre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg