klezz Skrevet April 3, 2008 Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 Go kveld! Jeg vurderer å fjærne katalysatoren på min 2001 VW passat 1.9TDI for å se om den i det hele tatt bremser noen slags form for effekt. så derfor lurer jeg på om noen vet hvor katalysatoren ligger på min bil, tror at det er rett etter turboen men må spørre dere som vet det. mvh. kristoffer Siter Volvo, BMW & MB! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skodaturbo Skrevet April 3, 2008 Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 Det går rør bakfra,asså bak potta.Til midten av bilen,der er den delt,derfra går den inn på katalysator.MEN den er ikke delt derfra,derfra går den rett inn på turbo manifold.Med andre ord,du må skjære vekk katalysator,for så å sette på et raka rør.. Men du tjener ingenting på det,bare bråker litt mer,og kan hende at bilen går mye dårligere,pga for lite motstand.. Men jeg fraråder deg det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg