Colli Skrevet April 4, 2008 Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 haha dum tror du jeg er a? bruker jo 1 eller 2 milimeter plate og knekker til så jeg får den delen inder med 3 vinkler på først så kan jeg lage en anna plate og legge oppå så det blir en kanal som noen andre her har sagt. . og jeg skal jo ikke kjøre løp med bilen . den skal jo gå på veien . og trokke vingen blir så veldig tung i så fall. er jo verdt ett forsøk. blir det dritt så er det jo bare og kaste den Jeg spøker jo bare da, noe jeg håper du også gjør. STÅL er nok et veldig dårlig materiale å lage vingen i! :P Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo@gutten Skrevet April 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2008 Jeg spøker jo bare da, noe jeg håper du også gjør. STÅL er nok et veldig dårlig materiale å lage vingen i! :P er bare en måte og finne ut dte på:P Siter volvo 850.95 bruks prosjekt volvo 240 GLE.79 prosjekt volvo 242 L.77 go bil volvo 142 70 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo@gutten Skrevet April 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2008 ser for meg problemer med rusten vinge! :jerkoff: blir jo samme opplegget som med kanala på bilen din da men Siter volvo 850.95 bruks prosjekt volvo 240 GLE.79 prosjekt volvo 242 L.77 go bil volvo 142 70 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet April 5, 2008 Rapporter Share Skrevet April 5, 2008 Lykke til:D Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen_mg Skrevet April 5, 2008 Rapporter Share Skrevet April 5, 2008 håper du vet at det nesten ikke er en rett vinkel på vingen. du finner brukte originale vinger for 1000SEK i sverige da. tviler på at bakluka di er noe gla i vekta en stålvinge vil ha. men lykke til. få høre hvis du klarer å lage en Siter http://www.volvo-racing.i2.no Volvo 242 Turbo Volvo 242 Turbo banebil 1984 Volvo 244 Arbeidsbil/Reservebil 1987 BMW 320d touring E46 2001(Familiebilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luigi Skrevet April 5, 2008 Rapporter Share Skrevet April 5, 2008 håper du vet at det nesten ikke er en rett vinkel på vingen. du finner brukte originale vinger for 1000SEK i sverige da. tviler på at bakluka di er noe gla i vekta en stålvinge vil ha. men lykke til. få høre hvis du klarer å lage en er jo svensk stål det er snakk i her;) tror ikke bakluka har noe problem med og holde fast en stål vinge da :) Siter MVH Raymond Myrland 940 front ønskes. 960 intriør ønskes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo@gutten Skrevet April 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 håper du vet at det nesten ikke er en rett vinkel på vingen. du finner brukte originale vinger for 1000SEK i sverige da. tviler på at bakluka di er noe gla i vekta en stålvinge vil ha. men lykke til. få høre hvis du klarer å lage en har noen sagt att den skal vere helt lik da?. går jo ann og få det til en nogen lunde men ikke helt 100. og hadde jeg bare hatt 245:P men er jo bare og stive opp vis den blir for tung . men dette er jo bare en tanke jeg har fått er ikke sikkert det blir noe av noen gang Siter volvo 850.95 bruks prosjekt volvo 240 GLE.79 prosjekt volvo 242 L.77 go bil volvo 142 70 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg