Gå til innhold

My dark silver Mini Cooper S

Ranger emnet


power007

Anbefalte innlegg

Kan prøve selv, men ender sikkert opp med å betale de 12tusen. Men det som er problemet mitt er at jeg skal kjøpe nye bremser og aero kit. Hadde bilen på kontroll i dag og måtte betale 2000NOK til. Har brukt litt over 9000NOK på den dumme kjøleviften.

 

 

Men dersom jeg får montert dette selv hva med remaping og ecu?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 192
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Halla Senshi:)

Handlet bremser og ratt av morristown, sendte 8 e-poster for å få den sendt til norge, først ville de ikke sende. Fikk opplyst at det vil koste meg 900USD for shipping av bremser og ratt, Så jeg takket nei.

 

Works bremsene koster 10tusen i Arendal, kanskje like greit å kjøpe de i Norge. Tror ikke jeg gidder å kjøpe noen andre merker, liker bedre å ha orginale MINI bremser.

 

Har fått montert spark plugs og coilen.

Har ikke fått pulley enda, regner med at de kommer kommende uke.

 

Venter også på GRS intercooler

Regner med at jeg får K&N i dag samt armlene foran (lik din).

 

Ellers må jeg vente til å kjøpe GTT manifolder samt GTT strutbrace..

 

Tror ikke det er så stor forskjell mellom GTT og GRS intercoolerne.

 

Venter også på JCW injectors, airbag, deler til ratt,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult... Blir bra dette :)

 

3 spoke rattet er digg. Har selv 3 spoke multifunksjon rattet.

Digg med armlene oxo. Klarer meg ikke uten.

 

 

Hvem kjøper du bremsene av i Arendal da? Har snakket med Jaeger i Bergen opptil flere ganger nå, men de kan bare tilby bremsekit foran, og det kommer på 17-18 tusen. Helt latterlig.

 

Venter på at en bekjent skal komme tilbake fra ferie. Så fikser jeg muligens henting av en stooor handleliste fra Morristown. (Bremser, Hehe... Tror jeg skal klare en flyfrakt fra USA til noen tusen, og klusser litt med MVA, og da blir det bra.

 

Skam bra vær i Bergen denne uken, og har ikke hatt tid å kjøre MCS... Skammer meg... Men har hatt så inn for j**la mye å gjøre på jobb denne uken. Kjedelig å sitte på kontoret mens sola skinner ute.

 

Brukte noen tusen i går på Meguiars bilpleie produkter. Var tidligere Auto Glym fan, men nå skal jeg prøve Meguiars siden alle skryter så sinnsykt av det. Planen er å få tid til å ta en shinings av MCS'en i helgen.

 

Venter på lønning så jeg kan bestille meg ny intercooler.

 

Usikker på om jeg kommer til å oppgradere mer etter dette. Hadde planer om å dra det litt videre, men samboeren snakker om unger. *URK* Så jeg gidder ikke svi av mer cash om jeg må skifte til en kjedelig stasjonsvogn.... :zzzz:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får JCW rattet til tirsdag:) Regner med at jeg får Alta v2 pulley i løpet av uken, men hvem i Oslo evnt. Arendal kan montere den for meg? Var inn på tanken å gjøre dette selv, men tror ikke jeg tør:)

 

 

Senshi jeg har veldi lyst til å kjøpe JCW bremser, når er siste frist for å si ifra. Jeg har brukt sykt mye cash på bilen i det siste. Tør ikke kjøpe mer denne mnd. er nødt til å vente til slutten av juni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice. Tok du noen bilder?

Hvor lenge venta du på GRS intercooleren? Jeg må vente i 3-5 uker. :(

 

Lurer selv om jeg må oppgradere ECU når jeg omsider får montert mine JCW dyser. Men såvidt jeg har lest, klarer Mini'en å justere dette selv. Du får gi en lyd hvis du finner ut noe mer.

 

Stress å montere dysene? Har min liggende, men tenker jeg venter til jeg skal bytte intercooleren. Orker ikke ta av/på intercooleren 2 ganger.... Slitsomt :op:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår