Gå til innhold

Bilstereo til 6000 +\-, nybegynner

Ranger emnet


PoTheFo

Anbefalte innlegg

Hei, jeg tenkte det var på tide og sette inn no stereo i bilen min.

 

Det blir mest brukt til rap\hip-hop og tenkte og bruke rundt 6000,-

 

Det jeg tenkte meg var 1 stk. 6,5" i hver av dørene foran(tror ihvertfall det passer) og en kraftig subwoofer i bagasjerommet, gjerne 2 stk.

 

Er det noen som hadde giddet og gi meg noen tips? har ikke mye peil så veit liksom ikke hva som passer til hva, så det hadde vært kos med no hjelp..

 

Fant denne pakken i en annen topic, er den noe til bilen min?

LYD PAKKER - Pakkeløsninger - JBL GT5 PowerPack 2 - Bilradiospesialisten

 

Bil- Toyota Corolla Hatchback -92

 

Takker for på forhånd!

Hertz!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan bli veldig bra, men det har veldig mye med monteringa å gjøre. CDspiller, frontsett, forsterker til frontsett og så sub med forsterker.

Men gode kabler og demping av blekket i bilen hjelper masse, men tar en del tid.

What good is your 400bhps and sportsuspension when the road is gone due to global warming? Gotta have a big car for that...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sicarlse

man må ikke alltid lese seg blind på watt. GZ leverer nok mer reelle watt en de såkålte "10000W!" forsterkerne.

og dessuten er hertz ikke å forakte når det gjelder godlyd foran i bilen:) du er vel interressert i å høre vokalen og?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte annlegg av en kompis: 2x12" Audiobahn 800w, Arizona Eagle 1900w forsterker og mcfun eller no kondensator + focal 2x40wrms 6" i dørene foran. spiller greit, men er det no greier på arizona eagle? forsterkeren? og det er en Audiobahn kasse på 800w, er det 2x400wrms da eller? litt lite fakta om kassa her, men det er den med plexiglass og neonlys(huff) og elemtene står vinklet litt mot hverandre.

Hertz!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår