kroner Skrevet April 1, 2008 Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 Hei. Jeg har gått til innkjøp av en girkule med LED lys som jeg gjerne skulle ha byttet ut med den originale girkulen. Finner ikke ut hvordan jeg fjerner den originale girkulen. :wonder: Noen som kan hjelpe meg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_h Skrevet April 1, 2008 Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 du vipper opp trekket på kula. drar det over, og tar av det klipse som holder kula fast ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kroner Skrevet April 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 Ok. Takk skal du ha. Får teste det ut;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet April 1, 2008 Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 få høre resultatet, bildet:) Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kroner Skrevet April 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 Har støtt på et lite problem. På toppen av girstanga så er det gummi som gjør at jeg ikke får tredd på girkula. Et annet problem er det at hvis jeg først får på girkula så er det ikke mulig å få bilen i revers lenger. Det er jo en plast "dings" lengre ned på girstanga som skal presses ned for å få bilen i revers, ikke selve stanga som jeg først trodde. Akkurat som om jeg mangler en del, er jo en del som stikker ned fra den originale girkula som gjør det mulig å presse ned plast "dingsen". Noen som vet hva jeg kan gjøre med dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg