klovnster Skrevet April 12, 2008 Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 jeg kjører med kumho fra Nordisk Felgimport AS knall dekk som nesten ikke koster noe.. ikke kjørt me de så lenge, men er fornøyd hittil :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baufish Skrevet April 14, 2008 Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 Har kjørt på Nankang NS-2 heter de vel. Gode og billige. Var så fornøyd at jeg kjøpte Nankang piggfritt i vinter. Veldig bra de også. Men viktig at du får riktige typen Nankang. NS-1 er dårlige har jeg hørt. Finner bare Nankang SV1 når jeg ser på vinterdekkene på dekkonline.com Siter - Audi A4 2,0TDI B8-Dont drive faster than your guardian angel can fly- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet April 14, 2008 Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 ns er sommerdekk, sv er vinter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baufish Skrevet April 14, 2008 Rapporter Share Skrevet April 14, 2008 Ok, men noen med gode/dårlige erfaringer med disse vinterdekka da? Siter - Audi A4 2,0TDI B8-Dont drive faster than your guardian angel can fly- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet April 15, 2008 Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 Er vel SV1 jeg har som vinterdekk. Var 2 typer når jeg kjøpte i høst. Er veldig fornøyd med de. Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marroc Skrevet April 15, 2008 Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 Hvis noen av dere har hørt om Vidar Strand, VS motor, som har BWM med over 1000 hk, Han kjører med Marangoni. Er det bra nok for han bør det holde på en vanlig personbil :):) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet April 15, 2008 Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 Jeg kjører med Maragoni forran på R32n min ( samme som VS kjører med ) og de sitter som gull :) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet April 15, 2008 Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 Kjørte med nankang 205/40/17 da jeg kjøpte felger/dekk hos sharif. Jeg kommer ALDRI til å kjøpe de dekka igjen. De ble utrolig fort slitt, og så fort det var vann på veien var det bare å be en bønn om å ikke kjøre ut i svingen.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet April 18, 2008 Rapporter Share Skrevet April 18, 2008 Har Marangoni zeta linea bak på BMWen, de satt som faen på tørr asfalt og var helt ok på våt. Nå sitter de ca like godt som en bærepose. Kjøpte de i sommer og det er kun tråder igjen nå. Det skal sies at bilen min sliter skeivt pga negativ camber. Måtte snu dekkene pga dette og. Men nå er det altså kun tråder. Har kjørt normalt, ikke mye børning osv. Har Falken FK452 framme. De er helt ok til det meste. Litt dårlige på våt asfalt, men ikke de værste. De ble kjøpt 2 mnd etter Marangoniene. Siter -rolfi xbox gamertag: rolfii -BMW E28 528i -BMW E21 320/6 -BMW E32 750i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet April 18, 2008 Rapporter Share Skrevet April 18, 2008 Falken Ziex er good shit i hvertfall, har sykkeldekk på en kadett jeg har (165\60-13 på 7x13 felg ;) ) og de sitter som limt i svinger! Null hyling, og skal MYE til før vannplaning :) Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet April 18, 2008 Rapporter Share Skrevet April 18, 2008 Kjører med Nexen N3000 215/45-17 nå. Ligger godt på veien, men en del støy. kjøpte nexen n3000 jeg også. 205/40/17 er fornøyd me de jeg, billig er de også:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg