Gå til innhold

Janp87 Chrysler Neon amerikansk plastrakett

Ranger emnet


Janp87

Anbefalte innlegg

  • Svar 216
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...

Sharif selger di felga som varmt hvetebrød. Sitter på ALT mulig av biler.. Passer nok på noen, men stort sett så passe di ikke, og er oppbrukt!

Men du skal ha for det du gjør inni bilen. Det blr helt rått :D

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Senk gjør mye, og jeg sa ikke at det ikke var fint på bilen din. Så når senk'n kommer på blir det nok noe helt annet;)

Motormannen trenger du ikke bry deg om, han er bare en drømmende 16-åring som er innom alles prosjekttråd å slenger dritt;)

- '02 BMW 525DAT M-Sport

- '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro

- '02 VW Golf 1.9TDI

- '01 VW Caddy 1.9TDI

[thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synst no felgane kledde blien din godt e men skulle hatt litt senk.

de som du gjor med bateriholderen å uthevet sånn skrift skal jeg prøve på den nye hattehylla jeg må lage meg.

kommer til å bli bra lyd inni bilen din ja:D

BMW Asyl-Edition med turban og interkurder,

Alifelger,serberstyring, sotete hinduer,allahram

og helt nytt muslimanlegg.. selges til høystbedende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Har vært litt opptatt med andre ting, så har ikke vært så mye fremgang på bilen, men har kommet igang igjenn sånn smått :)

 

Begynt på tilpasning av bakfangeren, syntes det var litt for mye åpninger så tetter igjenn de jeg ikke vil ha

IMG_0939.jpg

IMG_0941.jpg

 

Bøyd til noe kobberskinner for å koble sammen batteriene, lagt på et lag klarlakk så de blir montert i morra:)

IMG_0942.jpg

IMG_0943.jpg

 

Skal etter planen være "ferdig" med stereo og styling til 13juni da det er sommertreff på ACR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var batterien koblet sammen :D

IMG_0946.jpg

 

begynt på toppdekselet til subkassene, har lagt på glassfiber, men glemte å ta bilde.

IMG_0949.jpg

 

begynt å modde frontfangeren litt

IMG_0950.jpg

IMG_0951.jpg

 

Lagt glassfiber der jeg skulle tette igjenn, og forsterket litt der den skal skrues fast i bilen.

IMG_0952.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår