momo Skrevet September 15, 2005 Rapporter Share Skrevet September 15, 2005 Tøft at det kommer norsk driftefilm :D Blir snodig å se driftefilm å samtidig skjønne hva folk sier :bump Får ikke sett traileren jeg heller gitt, men filmen kjøpes nok usett å :D Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet September 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2005 Tøft at det kommer norsk driftefilm :D Blir snodig å se driftefilm å samtidig skjønne hva folk sier :bump Får ikke sett traileren jeg heller gitt, men filmen kjøpes nok usett å :D He he, den filmen er nok utsolgt for lenge siden. Over et år siden faktisk. Gammel tråd dette. Men traileren ligger nå her: http://www.norsk-racing.com/driftetrailer.wmv Kos dere så lenge den ligger ute. Blir neppe liggende så mange ukene ;) Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet September 15, 2005 Rapporter Share Skrevet September 15, 2005 ARG ha|||on!! "14th November 2003" :D tullebukk edit - men hvorfor i alle dager har ikke jeg sett denne filmen? :hvaskjera Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet September 15, 2005 Rapporter Share Skrevet September 15, 2005 hva skjedde med Kamikaze Drifters .. sist jeg sjekket var sida nede Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet September 15, 2005 Rapporter Share Skrevet September 15, 2005 Tøft at det kommer norsk driftefilm :D Blir snodig å se driftefilm å samtidig skjønne hva folk sier :bump Får ikke sett traileren jeg heller gitt, men filmen kjøpes nok usett å :D ARG ha|||on!! "14th November 2003" :D tullebukk edit - men hvorfor i alle dager har ikke jeg sett denne filmen? :hvaskjera Hehehe, rote, rote, rote i gamle tråder... Men ja - det hadde vært gøy å sett hele filmen... :) Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet September 15, 2005 Rapporter Share Skrevet September 15, 2005 får ikke lastet ned filmen jg... finner ikke siden:S:S wtf Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mkalle Skrevet September 15, 2005 Rapporter Share Skrevet September 15, 2005 får ikke lastet ned filmen jg... finner ikke siden:S:S wtf Filmen er utsolgt for lengst, og traileren finner på et innlegg FSR la ut litt lengre oppe. Ikke i starten av tråden. Siter (-) 07 Toyota Avensis 2.2 D-cat X (-) 99 Opel Omega B 2.5 V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet September 15, 2005 Rapporter Share Skrevet September 15, 2005 k.... takker:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg