Gå til innhold

Bestilling av bilstereo(USA)-bestilt

Ranger emnet


acemaster

Anbefalte innlegg

har en kompis som bestile komplett stereo derfra i forgje uke, ifølge han ble ordren hans kanselert fordi de holdt på å slå seg sammen med en annen bedrift og derfor tok det litt lengere tid før de fikk behandlet ordrene.. :)

 

Fikk mail fra de i dag, må vist betalle det i banken på en konto som jeg fikk tilsendt fra de, et eller anna gjor at de ikke gikk an å betale me korte over nette... :S

 

FIkk det her fra de:

-Thank you for choosing Sonic Electronix.Though we are eager to ship out to you the merchandise you have requested, our system has recently detected that the transaction emitted with your Credit Card has been declined due to insufficient verifiable information.You order will remain unpaid for 2 weeks allowing you to send the money through an alternate method such as Western Union or Wire Transfer. Details will be disclosed at the end of this message.If you want to cancel, you do not need do anything as our system will be updating your order status automatically.

Audi 80 92mod. 2.0l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ÅÅÅÅ! Jeg har bestilt derfra på tirsdag med VISA- kort, men den står ennå til "International Verification", da får vel jeg snart beskjed om at jeg må betale med western union eller wire transfer.. Jeg som ville ha anlegget klart i bilen før 23., da får jeg lappen :(

 

Blir vell umulig de :P Hvis du har bestilt anlegg til mer en 4000kr da må du velge wire transfer.... for at de ikke går an å betalle/overføre mer enn 4000kr første gang med western union!

Audi 80 92mod. 2.0l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår