tussi18 Skrevet Mars 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 Heisann! Da jeg startet bilen min forleden skulle jeg viske av snø på frontruta og da kom det et "KLAKK" og så funket de ikke mer. Vindusvisker motoren funker men viskerne går ikke opp og ned. Jeg kan selv dra dem lett opp og ned med handa mi. Trenger hjelp fort. Hva er galt tror dere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wizzy Skrevet Mars 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 regner med det er en overføringsarm som har hoppet av :) Siter Billakkerer og oppretter. For mange doninger til å ramse de opp her.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tussi18 Skrevet Mars 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 er dette vanskelig å dyrt å fikse eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamann Skrevet Mars 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 Er det ikke bare til å presse den påigjen da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tussi18 Skrevet Mars 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 hvor finner jeg den armen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tussi18 Skrevet Mars 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 Hei. Noen som vet hvor jeg finner den armen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnul Skrevet Mars 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 I bagasjerommet. Neida, den er nok under dekselet der viskerne kommer "ut fra". Har aldri lekt med den, men det er begrenset hvor langt unna viskerne den kan være. Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonax Skrevet Mars 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2008 Må nok ned under plasten der jah;) Litt klips også må du demontere begge viskerarmene om jeg ikke tar feil, de står vell montert gjennom hull i denne plastsaken. Når du kommer nedi der ser du rett i viskermotoren og stagene som går fra motor til armene. Kan være du må kjøpe ett par smådeler for å hekte sammen igjen, men er neppe store kostnaden. Derimot kan du jo være glad for at du ikke har brent pussermotoren da den sikkert koster litt, gjør affal det til andre biler, og ikke er så hyggelig å bytte neddi gørrhålla hvor all dritt samler seg=P Jeg anbefaler herved bilkosten som er en nyttig oppfindelse, både kost og skrape i ett, så er du sikker på at dette ikke skjer igjen. Jeg vet dette høres ut som nærmest en moralpreken, men tenk deg belastningen det er for lille pussermotoren å skuffe vekk 5 kilo snø av ruta, den er laget for å gnu vekk litt vann liksom. Skal man ha billigst mulig bilhold krever det altså at man tar noen forhåndsregler. Å jeg vet jeg overdriver når jeg sier 5 kilo snø, og at det ikke tar noe skade av 1 cm nysnø, men face it, noe har altså knekt i dette tilfellet affal... Siter Skoda Octavia -99 1.6 SLX Bruksbil Opel Omega 3000 -88 Blir restaureringsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg