jørgensen2 Skrevet Mars 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 hei. lurer på å skaffe meg golf som førstegangs bil. hvilken model og motor burde jeg velge? sett litt på en 88 mod, golf 2, 1.8 gl.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EskilF Skrevet Mars 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 Golf 2 er kjent for å ha litt merkelige forgassere til tider, pga det vil jeg anbefale å kjøpe en med injection. Gl'er har litt mer utstyr, og ofte mer ekstrautstyr også. 1,8 med 90hk går veldig greit. Ikke råskinn, men følger trafikken greit dersom man behøver det. Har kjørt 85 mod 1,6 og 90 mod 1,8gl. Personlig syns jeg 90mod var MYE mer bil å kjøre! Du bør ha 5-trinns kasse, for de girkassene er veldig fornuftig utvekslet. Min 90hk (280 000km) kan jeg få ned i 0,5-0,6 på mila om jeg vil. Derfor, jeg kan veldig gjerne anbefale golf som førstegangsbil! MEN kjøp en som 1989 ->. Går du for en GL får du kanskje også servo, sentrallås ++ Disse bilene er blitt så rimelige at jeg tror du vil få mer for pengene dersom du kjøper en med litt utstyr. 1,6c er ofte enkle modeller uten mye utstyr 1,8gl er en fornuftig mellomting 1,8 gti er dyre i drift (forsikring osv) Veldig subjektiv fremstilling av min synsing, men du etterspurte anbefalinger :) lykke til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørgensen2 Skrevet Mars 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 takktakk. er det noen kjente problemer som jeg burde se opp for? regner med at det blir golf på meg. stilige bilder som man ikke trenger å gjøre så veldig mye med for å få en kul bil! er noen som har link til nettbutikk som selger recaro stoler?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tordie Skrevet Mars 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2008 du får sjekke ebay om de har noe recaro stoler, veit det er noen på eBay - The UK's Online Marketplace Siter -91 Golf GTi 1.8 16v Edition One -84 Golf CL 1.6 8v [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobias1600 Skrevet Mars 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2008 kjente problemer: rust. ta med en skrutrekker. utsatte steder er skjermer og gulv og kanaler. sjekk også dokumentasjon spesielt når tannreima sist ble skiftet. hvis det er gassermotor er det ofte tull med dem, spesielt med kaldstart og autochoken. Siter 1985 VW Golf II cl 1,6 1961 VW T-1 1200 deluxe 1,6 1986 VW Golf II cl 1,6 (hugget) 1972 VW T-2 Transporter Sika 2,0 (solgt) 1996 Citroën ZX 1,4i (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg