Bambozle Skrevet Mars 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2008 hei og hopp. En kompis av meg skulle fra oslo til Trondheim, da han hadde kommet litt utafor oslo sluttet speedometeret og virke. han kjørte i det han trodde var fartsgrensa og poff fotoboksen blinket litt senere plukket han opp meg på myklagård utafor kroa, vi kjørte derfra og da vi passerte hedmark fikk han ikke med seg at fartsgrensa ble redusert til 60 km/t da han var alt for opptatt med og fortelle om hva han hadde gjort de siste ukene, plutselig var sivilen bak han og han ble tatt for og kjøre i 94km/t i 60 sona lappen ble beslaglagt og han får ta den opp igjen om 3 mnd med full førerprøve spørsmålet mitt er, nå etter 3.5 uke ikke har hørt noe mer angående fotoboksen vet dere hvor lang tid det kan ta? hva han kan forholde seg til ? og hva som kan skje? ettersom han har mista lappen senere på dagen samma dag. kan han liksom få lappen om 3 mnd og derretter høre ang fotoboksen om 6mnd om at det blir et førerkort beslag? nå mener han at han ikke hadde mer enn 75-80 forbi fotoboksen da så jeg tror ikke det blir noe førerkort beslag selv. men er det mulig at han kan ta opp igjen lappen og dermed få et førerkort beslag til? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mars 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2008 Kan ikke svare på mye av dette, men det tok hvertfall ca 1 uke fra jeg ble tatt i boksen til jeg fikk brev i posten... Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrizz_g Skrevet Mars 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2008 Jeg blei knipsa i 110 i 80'en føre jul, ikke hørt noe enda. Siter - 1998 Skoda Felicia Pickup 1.9D - 1986 Volvo 740 Banebil, V8, Bilstein, multilink, poly ++ - 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler - Langtidsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSCoz Skrevet Mars 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2008 Det med fotoboksen kan ta alt i fra 2dager til 4mnd. Siter What we`re dealing with here is a complete lack of respect for hard work. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet Mars 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2008 Max uflax!? Jeg skulle solgt bilen og tatt buss isteden.... kjiipt når slike ting skjer :( /M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambozle Skrevet Mars 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2008 spørsmålet mitt er jo om han kan få nok et førerkort beslag etter det han allerede har fått samme dagen som han ble tatt i fotoboksen, bota blir jo ikke noe problem. men det at han sitter å gruer seg over at han tar opp igjen lappen å dermed får et beslag til senere er det som skremmer han Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Mars 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2008 Det vet man jo ikke før man får vite hvor fort han kjørte forbi boksen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet Mars 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2008 Kan man ikke ringe til onkel traffikpoliti og spørre da? Trenger ju kanskje ikke si at man er blitt tatt 2 ggr på en dag :) /M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg