gotthard Skrevet Mars 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2008 så fikk jeg handla passat da, egentlig veldig fornøyd med handelen (så langt). noe lakk rust er det jo, men med lit sandblåsing og lakering blir det vel bra tenker jeg. takluke og greier, tett til og med:-) vandret ca 210000, fikk med 15 toms felger med bra sommer dekk, bra vinterdekk, cd spiller, 2 dvd skjermer, no bassere og greier. Ga 15000 med årsavg. byttet reg-reim på 200000, fulgt de fleste servicer og greier. merka lit rumling bak så jeg bytta hjullager på ene siden i dag, bytter de tre andre neste helg, like greit og bytte før det ryker liksom... kommer flere bilder etter hvert når jeg har gjort litt:-) Siter -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.- Opel Insignia sport tourer 2009 Kia Soul 2018 Golf 5 1,6L 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet Mars 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2008 Grattis med riktig type passat :P ser ikke dum ut den! Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwkim Skrevet Mars 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2008 Ser ut som et godt kjøp dette, å ikke minst rett type passat :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg