v240tic85 Skrevet Mars 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2008 men etter som jeg fårsto på ms forumet så var det en knapp jeg kunne trykke på så den justerte seg selv! får så og justere vidre derifra! stemmer dette eller er jeg hel på jordet nå! hehe Siter Golf 2 bruksbil,volvo 142 prosjekt, volvo 240 tic prosjekt, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
go'40 Skrevet April 1, 2008 Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 Først må du jo få AF tabellen til å bli riktig i forhold til det blandinga er i virkeligheten.Skal autotune funke brukbart må man nesten ha Autronic modell B analayzer ellers går det så fordømrade treigt. Men når du skal justere fulltøs pull må du mappe manuellt. du hvet ikke hvor man får tak i den orginale a/f tabellen? slik som det er nå setter jeg target af til 14,7 og nermer 12 jo høyere jeg kommer opp på turtall... volvo har ikke vært noe hjelpsomme til nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg