LilleMy* Skrevet Mars 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2008 og vil gjerne beholde denne da jeg flytter fra Sverige til Norge. Den ble kjøpt i oktober 2007, 2007 modell, diesel, 7 seter,kostet litt under 300 000 svenske kroner som ny og vi har brukt og kjørt den her i Sverige siden, vi har altså bodd og vært svenske en stund, men nå skal jeg bli norsk igjen:-). Noen som har en ca pris hva det vil koste for meg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilj Skrevet Mars 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2008 Kalkulator: innførsel av kjøretøy - Tollvesenet men tror det er en annen pris siden du bor i sverige, den går vel under som flyttegods. er ikke sikker :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Mars 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2008 Flyttegods-regelen forsvant noen år tilbake. Nå er det import-avgifter som gjelder. Se link over, eller Internett - Tollvesenet Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Mars 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2008 Men hvordan regner man kjøpesum da? Bilen ble jo kjøpt som ny, og derved må man vel kalkulere med nyprisen som kjøpesum. Litt kjipt om bilen er brukt en stund, slik hun sier. Kan de omregistrere den fra mannen til dama eller omvendt for å få satt "ny" kjøpesum, eller blir dette vurdert ut fra lister hos tollvesenet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg