Laks1 Skrevet Mars 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2008 Lurer på kor ein kan kjøpa sånt ratt: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Mars 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2008 du har vel ikke tenkt å kjøre med dette regner jeg med ? =) 1 . dete vil du aldrig få lov til å bruke i norge 2. på voss er det KALDT om viteren så du må nokk bruke handsker når du kjører 3. 2 gode grunner men tror nokk ikke det e noe problem å lage dette selv =) Classic Chain Steering Wheels by Grant Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snutta Skrevet Mars 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2008 kjøp deg en kjetting, og ta fram sveise apparatet, og vips.. ferdig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
naSSa Skrevet Mars 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2008 Hehe fett. Sjekk ebay?(A) Siter Hyundai Elantra GLS 1.6 2001 mod. Først, bli Så klikk deg inn på annonse min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laks1 Skrevet Mars 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2008 Ghost: Klart ikkje, lura berre på kor ein kan kjøpa slik i tilfelle eg vil lage harry sommarbil hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet Mars 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2008 Test at sleike på rattet i 25 minus... ;) Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg