vschaug Skrevet Mars 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2008 Heisann.. Har en Mazda 323F (98mod) som jeg gjerne skulle ha satt i nye fronthøyttalere på. Var ute å målte de orginale istad og de var 20cm(brei) og 14cm(høy). Det jeg lurer på da er hva slags høyttalere dette er? Er det 6x9"?? Og vil evt. disse: passe ? TS-E6996 Pioneer Universalhøyttalere - Bilunderholdning Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet Mars 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2008 en kjapp utregning så vil det si 6x8", f.eks disse: Cadence ZXS-681 6x8" Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blogz Skrevet Mars 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2008 MOnteringsplate og 17cm ville jeg satt inn! Vet det kan være litt over middels knotete å lage monteringsplate til mazda, men med litt em... slektiv vurdering av jobben så går det. (der det er vilje er det vei) Siter What good is your 400bhps and sportsuspension when the road is gone due to global warming? Gotta have a big car for that... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vschaug Skrevet Mars 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2008 en kjapp utregning så vil det si 6x8", f.eks disse: Cadence ZXS-681 6x8" Okok ;) Den er grei. Får vel ta å bestille meg et par slike eller lignende så snart jeg får penger. Takk forresten.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Mars 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2008 Eg trur det er 5x7 i mazda. Det finnes sånne høgtalere, so du slipper å "mekke" litt. (men viss du liker det, er det berre å kjøpa 6x9) Her har du 3 stk å velga mellom: HØYTTALERE - Spesialtilpassete - Bilradiospesialisten Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet Mars 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2008 ifølge måla has så blir nok 5x7 noe smått... :) Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vschaug Skrevet Mars 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2008 Dersom jeg er sinnsykt keen så kan jeg vel ta å fikse litt for å få plass til 6x9? Er vel ikke så altfor store forskjellen fra 6x8? Eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre89 Skrevet Mars 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2008 er 2.54 cm da... Siter nei, ja så det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg