SunnyGTi2.0 Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 Originally posted by Macgyver Hvor mye rms er det egentlig i en spiller ? det kan da ikke vere mye, det er jo små muse ledninger som går til den da... Pioneer sine, som er på 4x50w max ligger rundt 4x22(eller 23)watt rms, om jeg ikke husker helt feil. Ikke akkurat det heftigste du får tak i. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 Nå har vel ikke Pioneer vært kjent for å oppgi reelle watt... De fleste spillere leverer nok mellom 12-20watt pr kanal. Men selv det kan være med ganske høy forvrengning, og andre fikse ting som hjelper med å få opp tallet. Tenk dere selv hvilken størrelse det er snakk om på spilleren... Her skal man liksom ha plass til alt. Hele cd-spiller delen, og en forsterker på 200watt i tillegg. Det ville blitt varmt!!! Det lar seg ikke gjøre. Jeg tør påstå at selv den mest råtne forsterker i verden, vil spille bedre enn de aller fleste hovedenhetene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 mente jo så klart sett i forhold til andre cd spillere. vet at det ikke er 60wrms. det viller vært en bra spiller. men til å være en innebygget 4x60w forsterker i en spiller er dette bra i forhold til andre som har 4x45 eller no. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hlangmo Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 De nye spillerene fra Alpine har innebygget kjølevifte. Og som sagt større kabler for strøm og jording. Men som bisarre sa så er nok en ekstern møkkaforsterker betraktelig mye bedre....... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
solid Skrevet November 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2003 Så dere anbefaler ikke å bestille pioneer DEH-8500MP? Jeg driter i radioen. Er det noen som har noe erfaring fra megabillig.com? f.eks overført penger og ikke fått varen? jeg stoler ikke helt på sånne websider med så lite informasjon om firmaet. Siter - Sierra sedan -92 (rs styling) x Opel Manta GSi -85 x Sierra sedan -87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet November 14, 2003 Rapporter Share Skrevet November 14, 2003 Originally posted by solid Så dere anbefaler ikke å bestille pioneer DEH-8500MP? Jeg driter i radioen. Er det noen som har noe erfaring fra megabillig.com? f.eks overført penger og ikke fått varen? jeg stoler ikke helt på sånne websider med så lite informasjon om firmaet. Jeg overførte penger for noen dager siden. De hadde den ikke på lager her i Norge, og sendte den derfor fra USA. Per (han som driver megabillig.com) virker svært hyggelig, og sier fra om alt som skjer. Fikk sporingsnummer til pakken med en gang nesten. Jonaldo har også handlet der. Hør med ham.. Ang. valg av spiller; Hvorfor ikke bestille DEH-8500MP? Det de sier her er at innebygde forsterkere er no dritt, ikke at pioneer sine innbygde forsterkere er dårlige. Hvis du ser på sidene til bilradiospesialisten.no, under pakker, ser du at forgjengeren til 8500MP er brukt i denne.. Tror ikke at den nyere versjonen er noe dårlig akkurat da ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
solid Skrevet November 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2003 Hvilke hattehøyttalere vil dere anbefale for 2000kr da? da tenker jeg ikke på bass i det hele tatt, kun lydkvalitet i mellomtone og diskant. Siter - Sierra sedan -92 (rs styling) x Opel Manta GSi -85 x Sierra sedan -87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet November 14, 2003 Rapporter Share Skrevet November 14, 2003 Da ville jeg kjøpt et komponentsett der... Men om du ikke har noe særlig god kvalitet foran, ville jeg heller driti i bakhøytalere, og heller kjøpt et skikkelig godt komponentsett foran. Mitt beste tips her er Focal... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Skrevet November 14, 2003 Rapporter Share Skrevet November 14, 2003 Originally posted by solid Så dere anbefaler ikke å bestille pioneer DEH-8500MP? Jeg driter i radioen. Er det noen som har noe erfaring fra megabillig.com? f.eks overført penger og ikke fått varen? jeg stoler ikke helt på sånne websider med så lite informasjon om firmaet. Jeg har forskuddsbetalt på en vare hos megabillig. Gikk knirkefritt og satt igjen med bare positive erfaringer med megabillig.com. Du får tilsendt en sporing på pakken din som blir oppdatert via e-mail som forteller deg hvor pakken din er i verden helt til den blir levert på din dør. Helt topp:) jeg er iallefall storfornøyd med produkt service og alt. MVH Lars Siter 30.03.87 www.essokickers.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
solid Skrevet November 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2003 kan man betale oppkrav også? Siter - Sierra sedan -92 (rs styling) x Opel Manta GSi -85 x Sierra sedan -87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Skrevet November 14, 2003 Rapporter Share Skrevet November 14, 2003 Originally posted by solid kan man betale oppkrav også? nei eneste alternativene er forskuddsbetaling/VISA/Mastercard Grunnen til at de gjør det sånn er pga frakten. Du Betaler 145kr for frakten fra USA og rett hjem til døren :). Siter 30.03.87 www.essokickers.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
solid Skrevet November 14, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2003 og om dem bløffer så tar de penga og jeg får ingenting? Jeg har bestilt ting fra nettet MANGE ganger før.. men aldri forhåndsbetalt.. Siter - Sierra sedan -92 (rs styling) x Opel Manta GSi -85 x Sierra sedan -87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Skrevet November 14, 2003 Rapporter Share Skrevet November 14, 2003 Originally posted by solid og om dem bløffer så tar de penga og jeg får ingenting? Jeg har bestilt ting fra nettet MANGE ganger før.. men aldri forhåndsbetalt.. selvfølgelig børr man være kritisk til forskuddsbetaling via nettet. Hørt om mangen som har blitt lurt osv og dette vil man selvfølgelig ikke at skal skje med deg selv. Jeg sendte dem et spørsmål angående nettopp dette når jeg bestilte forsterkeren min. Fikk dette svaret: Vårt hovedkontor ligger i USA, vi kan ikke ha disse varene lagret i Bergen, portoen er svindyr hvis vi må sende til Norge + kunde. Derfor sender vi disse direkte. Fortollinga tar vi oss av så den skal du ikke bekymre deg for. Her i USA er mulighetene større derfor har vi etablert oss her borte. Med en frakt rabatt som tillater oss å selge varer til utlandet. Vi betaler ca 47 dollar for denne pakken til deg i frakt, full pris er faktisk 4 ganger mer enn dette. Det er vel derfor de er så sinnsvakt dyre i Norske butikker. Har enda ikke hørt om en som har hatt noe negativt å si om både service og varene de har mottatt. Visst du enda er usikker på forskuddsbetaling og sånt anbefaller jeg deg å sende en mail til de og høre. MVH Lars P.S Visst du vil kan jeg sende deg litt mer info på mail eller noe sånt. Bare send en pm du:) Siter 30.03.87 www.essokickers.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rieger Skrevet November 15, 2003 Rapporter Share Skrevet November 15, 2003 To kompiser av meg har bestillt derfra (tror begge bestillte 7500 modellen.. ihvertfall en av dem). De betalte, og fikk varene innen kort tid. Begge var MEGET fornøyd. Selv skal jeg bestille derfra hvis det ikke står en bra spiller i bilen jeg ender opp med.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet November 15, 2003 Rapporter Share Skrevet November 15, 2003 Jaja... Får håpe at dere ikke trenger service/reparasjon av produktene da. Det kan bli veldig vanskelig. Normalt er ikke fabrikk og importør noe særlig glad i parallellimport, og stiller seg dermed på bakbeina når det blir snakk om reklamasjoner o.l. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg