Gå til innhold

Hjelp..Anlegg til 6000kr

Ranger emnet


solid

Anbefalte innlegg

Er dette verdt 5500kr?

http://www.pioneer.no/no/product_detail.jsp?product_id=2927&taxonomy_id=25-121

 

http://www.pioneer.no/no/product_detail.jsp?product_id=529&taxonomy_id=25-131

 

Jeg vurderer å kjøpe det.. men må bare høre om det finnes noe bedre for samma beløp først.. vær HELT ærlige, jeg er ute etter best mulig lydkvalitet på høyest mulig volum for minst mulig penger. Helst pent design og mp3. (men det trenger ikke være skadlig høyt.)

- Sierra sedan -92 (rs styling)

 

x Opel Manta GSi -85

x Sierra sedan -87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

de fikser det ikke for deg, nei. De kunne heller ikke garantere at det var mulig.

 

meeen; For å spare 3-4000kr så klarer jeg meg greit med noen færre radiostasjoner. Får heller bruke noen hundrelapper på brenne-cd'er med mp3'er og leve med det ;)

 

Svært hyggelige folk på megabillig, forresten! Har ikke fått spilleren jeg bestilte enda (satte over penger for et par dager siden) men det lover godt med denne sjappen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk denne:

 

http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=20048&highlight=boston

 

For mest mulig bass i tillegg til vellyd gå for FX9 (spiller fletta av de Pioneersakene du hadde funnet)

For billigst mulig vellyd gå for RC620 (sekstoms komponentsett)

For best mulig lyd gå for PRO 6.5 (sekstoms komponentsett)

 

Som spiller hadde jeg gått for Pioneer DEH-P8500MP fra megabillig.com.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen Rockford Fosgate HPC-1369 6x9 til salgs for 1200,-

 

Spiller råtta av de pioneer`ene..

 

Høytaleren er STRØKNE, Nypris 2500,- , selges i orginal innpakning!

 

Sendes på dagen !!

 

http://www.bilradiospesialisten.no/prod_detaljer.php?id=120

 

Disse sammen men en Pioneer DEH-P7500MP fra megabillig til 3595,- og 6x9 Fra RF til 1200 ,-

Totalt = 4795,-

 

Og du har et sinnsykt bra utgangspunkt for viderebygging av anlegget!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by SunnyGTi2.0

men det lover godt med denne sjappen!

 

Får håpe det går like bra hvis du får problemer og må påberope deg garanti da ;-)

 

Pioneer Norge dekker ikke garanti på disse spillerne....Pioneer i Usa dekker heller ikke garanti på dem om de er modifiserte (fks. radio modifisering)...og om megabilli.com skal stille med garantien selv, slik som de hevder på siden, så tror jeg denne gesjeften blir heller kortlivet ;-)

 

 

@lpher

Lexus GS300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det kan bli dyrt for megabillig ja.

 

Kan også skaffe deg bra anlegg til den prisen. Blir lanzar mp3 spiller med fjernkontroll og vibe 6x9. nesten garantert den største magneten du har sett. dette låter bra. spilleren har også en kraftig forsterker på 4x60w. de fleste andre er på 45 eller 50.

Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Macgyver

HOST KREMT... :d :d :rolleyes:

 

Det var det jeg tenkte på jeg også ;-)

 

Vanlige ISO-ledninger klarer ikke det strømtrekket som en 4x60w (MAX) forsterker vil ha ;-)

 

Ref. fks Alpine spillere med 'ordentlig' forsterker....hvor konstant/pluss/jord er skikkelig dimensjonert...og er lagt utenfor ISO kontakten av den enkle grunn at forsterkeren ikke klarer å levere med lødninger koblet via ISO'n ;-)

 

@lpher

Lexus GS300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår