Gå til innhold

Er mx3 for meg?

Ranger emnet


Timerider

Anbefalte innlegg

En kompis av meg kjøpte nylig en 93' Mazda MX-3 for 100.000,-

 

Må si jeg ble mektig imponert da han viste dem fram. Vanvittig fin bil. Helt rød, og fin i lakken. Hissige felger og dekk, samt en del andre god saker. Brummet litt med V6'eren sin....hehe.. :C

 

Det var da jeg fikk den syke følelsen i magen. Woaw...hvorfor har jeg ikke sett på denne før liksom?! Heheh...

 

Jeg er ikke 18 enda, har 10 måneder på meg til å spare opp litt peng, og evt. ta et lite lån om mulig.

 

Jeg har hatt Honda CRX på topplisten når det gjelder førstebil til en rimelig peng. Men nå deler den plass med MX-3'en!

 

Til dere MX-3 eier/fans. Gi meg noen gode grunner til at MX'3 er valget. Hva er fordelene? Hva er imponerende. Litt av hvert, når det gjelder informasjon. Dere vet hva jeg mener :)

 

Hadde vert veldig snillt om dere kunne hjulpet med litt info :)

 

Mvh.

 

-= Timerider =-

What can I say? Im Timerider...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

En ting du bør sjekke før du vurderer en Mx3, er forsikring.

Skal du låne til bilen? isåfall må jo den regges på deg, og forsikringa må jo da stå på deg.

 

Mx3 er en sinnsykt dyr bil å forsikre (dessverre).

 

Meeen, når det er sagt, så er det jo en knallfin bil å kjøre :D

Er ikke så voldsomt mange på forumet her som har det heller..

Jeg vet stort sett om kun meg. Er det fler?

 

nope-mx3

:: Frisørbilentusiast ::

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by nope-mx3

Er ikke så voldsomt mange på forumet her som har det heller..

Jeg vet stort sett om kun meg. Er det fler?

 

nope-mx3

 

 

*TommyTott rekker opp hånda*

---------------------------------------

1994 Mazda Mx-3 1,8 V6

x 1998 Ford Fiesta Flair (R.I.P)

x Aprilia RS 50

---------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Timerider

En kompis av meg kjøpte nylig en 93' Mazda MX-3 for 100.000,-

 

Må si jeg ble mektig imponert da han viste dem fram. Vanvittig fin bil. Helt rød, og fin i lakken. Hissige felger og dekk, samt en del andre god saker. Brummet litt med V6'eren sin....hehe.. :C

 

Det var da jeg fikk den syke følelsen i magen. Woaw...hvorfor har jeg ikke sett på denne før liksom?! Heheh...

 

Jeg er ikke 18 enda, har 10 måneder på meg til å spare opp litt peng, og evt. ta et lite lån om mulig.

 

Jeg har hatt Honda CRX på topplisten når det gjelder førstebil til en rimelig peng. Men nå deler den plass med MX-3'en!

 

Til dere MX-3 eier/fans. Gi meg noen gode grunner til at MX'3 er valget. Hva er fordelene? Hva er imponerende. Litt av hvert, når det gjelder informasjon. Dere vet hva jeg mener :)

 

Hadde vert veldig snillt om dere kunne hjulpet med litt info :)

 

Mvh.

 

-= Timerider =-

 

mx3 er en veldig fin og grei bil. Tøft utseende og bra med motor. Et lite tips er å ta deg god tid med å finne en sånn bil. Fullt servicehefte er et mega pluss. Bilene er jo tross alt 10år gammel ++. Sjekk den under for rust og sånt og la en mekaniker gå over den aktuelle bilen.

 

En kompis av meg kjøpte nettopp en sånn bil for ca 2 måneder siden. det var en 92 modell med fullt servicehefte og dønn strøken. Han er veldig fornøyd med bilen.:) Vist du virkelig brenner for en sånn bil ville jeg valgt den.

 

MVh Lars

30.03.87

www.essokickers.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by nope-mx3

En ting du bør sjekke før du vurderer en Mx3, er forsikring.

Skal du låne til bilen? isåfall må jo den regges på deg, og forsikringa må jo da stå på deg.

 

Mx3 er en sinnsykt dyr bil å forsikre (dessverre).

 

Meeen, når det er sagt, så er det jo en knallfin bil å kjøre :D

Er ikke så voldsomt mange på forumet her som har det heller..

Jeg vet stort sett om kun meg. Er det fler?

 

nope-mx3

 

Feil!

 

Jeg tok lån i banken og kjøte meg bil for en del år siden og regga den på fattern, så det er ikke no prob så lenge en ikke setter kausjon på bilen.

 

-Gegge-

Moderator kan gjerne slette min konto.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår