Gå til innhold

Min Octavia RS...

Ranger emnet


Mikael1977

Anbefalte innlegg

  • Svar 313
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takker for komentarene! :)

Ole: Jeg har eid bilen i 2 år nå til våren og er strålende fornøyd selvom jeg har sponset reservedelsmarkedet litt vel mye nå i det siste, hehe...

Jeg har 16" på vinter og 17" på sommer.

Cossie: Jeg holder med deg der....det skal være Gul eller Rød! Se og bli sett! ;)

Skal gi meg på lakken nå når det blir vår på riktig...så da får det bli litt rubbing, rensing og polering...å det gleder jeg meg til.

Siden familien har blitt litt større nå i det siste så har jeg planer på at få tak i en stationwagon isteden men det virker som at den gamle RS ikke solgte så bra i stasjonsutgaven...finner ikke noen! Så det blir evt en liten bruktbil import fra hjemmelandet (sverige) til sommer`n...

 

Det er en liten verld vi lever i Cossie! ...disse skvettlappern`e var foresten en riktigt bra investering ;)

 

/M

 

Utrolig pen bil!

Har en Skoda Octavia RS 2002 på hånd, som er muligheter for at jeg kjøper!

Du bør sjekke ut denne, viss du skal ha deg stasjonsvogn RS;)

AutoDB.no - Salgsoppgave

 

Den ser jo utrolig pen ut, men pris var vel i stiveste laget:D

 

Men som sagt så skal eg kanskje kjøpe meg RS, så er veldig interessert i feedback på bilen:) Om du er fornøyd osv....

 

Mads.

*Skoda Octavia vRS - 2010
*Vw e-Up! - 2014

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Ser ut som dere har mekket en del på octavia.

Jeg har prøvd å demontere en bakdør for å komme til sentrallåsen. Har skrudd ut alle torx-skruer jeg fant, men det ser ut som jeg må få av vindussveiva. Er det noen som har tips til hvordan jeg får gjort det?

Tar også imot tips om sentrallåsen. Jeg hører at det skjer ting, når jeg vrir om nøkkelen, men låsen på venstre bakdør går ikke opp/igjen.

 

mvh fersk på Skoda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Ser ut som dere har mekket en del på octavia.

Jeg har prøvd å demontere en bakdør for å komme til sentrallåsen. Har skrudd ut alle torx-skruer jeg fant, men det ser ut som jeg må få av vindussveiva. Er det noen som har tips til hvordan jeg får gjort det?

Tar også imot tips om sentrallåsen. Jeg hører at det skjer ting, når jeg vrir om nøkkelen, men låsen på venstre bakdør går ikke opp/igjen.

 

mvh fersk på Skoda

 

Hei,

Jeg har ikke gjort noen store opperasjoner selv men sjekk inn skodaklubben.com

Der finnes det nesten alltid noen som kan hjelpe deg med diverse tekniske/handy tips :) ...eller så har du ju Ole-Mann og Cosworth87 som virker ha skikkelig peiling på hvordan man fikser ting ;)

 

/M

Octavia vRS

 

http://www.rsklubben.se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja må få til et treff,så kan vi med Skoda stå å tøffe oss litt foran gutta med japse biler ;)

Såpass ja,da kjenner du vel til Jessheim ganske så godt da,hehe

 

Ja! Tøffe oss, det skal vi... Må vise jappsene at det er turbo som er tingen! Hehe, :)

 

Bodde 1 år på nordbytunet når jeg flyttet til norge for 8 år siden, sen blev hovedstadens fristelser for store :)

 

/M

Octavia vRS

 

http://www.rsklubben.se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig pen bil!

Har en Skoda Octavia RS 2002 på hånd, som er muligheter for at jeg kjøper!

Du bør sjekke ut denne, viss du skal ha deg stasjonsvogn RS;)

AutoDB.no - Salgsoppgave

 

Den ser jo utrolig pen ut, men pris var vel i stiveste laget:D

 

Men som sagt så skal eg kanskje kjøpe meg RS, så er veldig interessert i feedback på bilen:) Om du er fornøyd osv....

 

Mads.

 

 

Hei Madz

 

Jeg kan bare si....Go for it!

Jeg har sett på denne bilen mange ganger og hadde jeg fått solgt min med det samme og cashen var iorden så hadde jeg ikke nølt et sekund! Hadde kjøpt den sorte uten at prøvekjørt den, hehe :)

 

Jeg er som sagt meget fornøyd med RS`n...synes det er MYE bil for pengene, men har som sagt hatt litt uflax....men det kan ju skje uansett bilmerke så neste bil blir garantert en Skodis.

Send meg et mess hvis det er noe spes. du lurer på...så kanskje jeg har svaret ;)

 

/M

Octavia vRS

 

http://www.rsklubben.se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Madz

 

Jeg kan bare si....Go for it!

Jeg har sett på denne bilen mange ganger og hadde jeg fått solgt min med det samme og cashen var iorden så hadde jeg ikke nølt et sekund! Hadde kjøpt den sorte uten at prøvekjørt den, hehe :)

 

Jeg er som sagt meget fornøyd med RS`n...synes det er MYE bil for pengene, men har som sagt hatt litt uflax....men det kan ju skje uansett bilmerke så neste bil blir garantert en Skodis.

Send meg et mess hvis det er noe spes. du lurer på...så kanskje jeg har svaret ;)

 

/M

 

hehe høres veldig bra ut!!!

Ja det skal eg gjøre:D

Takk for topp svar:D

Mads.

*Skoda Octavia vRS - 2010
*Vw e-Up! - 2014

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skiltholdere skal du få.... reklame det:D

men vent til mandag så skal jeg se etter om vi har mange igjen...

 

cupraleppe koster ca 300+/- kr skal sjekke på mandag.... ligger et lass av de på hovedlageret så kan bestille ned til deg...

2012 octavia 2.0 tsi RS

x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår