Gå til innhold

Lupo GTI i Norge?

Ranger emnet


Arosa

Anbefalte innlegg

  • Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Til dere som følger med på denne tråden kan jeg nevne at bilen kan observeres på noen av de mer seriøse biltreffene utover sommeren/høsten. Som også nevnt tidligere kan jeg være behjelpelig med import for andre.

 

Gleder meg til å se den på treff og mulig etter veien her i byen :)

Saab 9-3 1.8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,ja. Da gikk det som man kunne frykte. Ble ikke noe skilter på meg i går.. jeg hadde jo helt feil time på Biltilsynet, det var ikke den drop-in timen jeg skulle ha...

 

Dermed fikk jeg isteden mangellapp for soting av ruter og senk. For fjærene må jeg ha TÜV dokumentasjon, 4 hjulskontroll m/papirer og minst 11 cm klaring under bilen.

Så da er det bare på'n igjen da...

 

Til dere som vurderer import. Nå har jeg en del gode tips til. Noen må jo lære og feile først, slik at det kan bli lettere for andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 9 months later...

Lupoen lever i beste velgående. Kjører til og fra jobben hver dag, så jeg passerer Lindeberg hver eneste dag på E6. Bilen oppfører seg kjempefint på vinterføre trass kontinentale piggfrie dekk. 'Litt' spinning blir det jo da... og litt snømåking. Jeg er glad bilen ikke har mer senk enn den har akkurat nå.

 

Det er første gang jeg har en bil hvor bilene ved siden av stopper opp og gir 'tommelen opp' tegnet i lyskryss. Slikt er moro.

 

Til audi_41.8t

Så du meg i byen på lørdag sier du? Når og hvor? Det var i så fall konemor som kjørte bilen og hun sa hun var på besøk på Ellingsrud. Fortell.. husker du noe av reg.nr? Nå ble jeg nysgjerrig.

Det er flaut angående bilder. Men jeg er en dårlig fotograf og akkurat nå fremstår den ikke på sitt beste med 14" heller. Men jeg skal skjerpe meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lupoen lever i beste velgående. Kjører til og fra jobben hver dag, så jeg passerer Lindeberg hver eneste dag på E6. Bilen oppfører seg kjempefint på vinterføre trass kontinentale piggfrie dekk. 'Litt' spinning blir det jo da... og litt snømåking. Jeg er glad bilen ikke har mer senk enn den har akkurat nå.

 

Det er første gang jeg har en bil hvor bilene ved siden av stopper opp og gir 'tommelen opp' tegnet i lyskryss. Slikt er moro.

 

Til audi_41.8t

Så du meg i byen på lørdag sier du? Når og hvor? Det var i så fall konemor som kjørte bilen og hun sa hun var på besøk på Ellingsrud. Fortell.. husker du noe av reg.nr? Nå ble jeg nysgjerrig.

Det er flaut angående bilder. Men jeg er en dårlig fotograf og akkurat nå fremstår den ikke på sitt beste med 14" heller. Men jeg skal skjerpe meg.

 

 

Var mellom klokka 22.00 - 03.00 , husker ikke helt..var ikke såå edru :P Men hvis det var "konemor" må jeg si hu hadde bly under høyrefoten. Hu gassa på skikkelig bortover mellom oslo city og byporten.. Reg. nummer husker ikke , men hvor mange Lupo GTI svarte er det i oslo a ??? Så deg oxo forrige uke ved lindeberg , stoppet opp rett foran deg i rundkjøringen der.. kjører en blå Audi a4 stv 98 modell for tiden...hvor henn jobber u da ??? Tenker selv på en lupo GTI , selger u ???

Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
.. Reg. nummer husker ikke , men hvor mange Lupo GTI svarte er det i oslo a ??? Så deg oxo forrige uke ved lindeberg , stoppet opp rett foran deg i rundkjøringen der.. kjører en blå Audi a4 stv 98 modell for tiden...hvor henn jobber u da ??? Tenker selv på en lupo GTI , selger u ???

 

Beklager sent svar, men har vært på ferie.

Jeg vet ikke om flere svarte GTI'er her i osloområdet, men det betyr jo ikke at det ikke finnes. Jeg jobber forøvrig i Lillestrøm. Sjekk PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår