Arosa Skrevet Mars 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 Hei alle. Har selv en "nesten-lupo", en Seat Arosa MK1. Nydelig bil og planen var å mekke mye på den. Men etter å ha hengt litt for mye på clublupo er jeg blitt forferdelig gira på å skaffe meg en Lupo GTI. Noen som noengang har sett en slik i Norge? Noen som har importert en slik? Hva tror dere prisen havner på for å få en slik importert fra Tyskland? Siter Fra Saratoga V6 til Arosa 1.0L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audigaudi Skrevet Mars 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 Det vil jeg veldig snart finne ut! Jeg skal til Tollvesenet i morgen og regner med å få svar på om den er typegodkjent her fra før, samt vite nøyaktig pris på avgifter (kanskje.... skal vente med avgiftene til jeg får bruk for sommerdekkene først). Svarene mine til deg er derfor. Ja, jeg har sett én i Norge. Ja, jeg har importert en. Finnes det noen flere som er her på forumet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pxpolo Skrevet Mars 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 venter i spenning! Siter hus=) vwt5 candy white/black 2010 bmw 525i 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arosa Skrevet Mars 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 Fantastisk! Har du den her i Oslo as we speak? Hvilken løsning brukte du for å få den over, og hvor hentet du den fra? Poster gjerne hva avgiftene kommer på. Er såå nære å skaffe meg en selv :) Jeg som trodde jeg kom til å bli den eneste. Hehe. Gir mye for å ta en titt på den en kveld.. :pray Siter Fra Saratoga V6 til Arosa 1.0L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audigaudi Skrevet Mars 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 Jeg har så langt kommet frem til at den bør havne i området rundt 120.000,- ferdig tollet. Men jeg må se hvilke CO2 verdier osv. som blir oppgitt i offisielle dokumenter før jeg vet helt sikkert. + kostnadene jeg hadde med å hente bilen. Fly/leiebil/overnattinger/bensin m.m. Jeg har ennå ikke fått svar på om jeg er den første i landet. Men jeg finner vel ut dette etterhvert.. Har forøvrig ikke sjekket forsikring ennå. Kanskje på tide? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arosa Skrevet Mars 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 Er vel ikke bare jeg som sitter og venter på bilder? Siter Fra Saratoga V6 til Arosa 1.0L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Mars 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2008 Du kan sjekke hvor mye det koster det på denne siden. Jeg kunne også tenkt meg bilder :) Edit: post nummer 1500 :D Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audigaudi Skrevet Mars 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2008 Jeg prøver.... Men får det tydeligvis ikke til. Sjekk galleriet, der ligger det nå ett bilde av bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Mars 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2008 Tar jeg ikke helt feil går det en blå Lupo GTI i Kongsberg. Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Mars 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 Jeg prøver.... Men får det tydeligvis ikke til. Sjekk galleriet, der ligger det nå ett bilde av bilen. Denne? Tar jeg ikke helt feil går det en blå Lupo GTI i Kongsberg. Sikker på at du ikke tenker på LupoBoy sin gamle? Den var ikke GTI. Den går forresten her i byen nå.. Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audigaudi Skrevet Mars 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 Flott! Tusen takk for hjelpen Zoom. Jeg skjønner ikke hva jeg har gjort galt, men du vet tydeligvis hvordan det fungerer? NÅ, hva synes dere om bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Mars 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2008 Du må legge inn adressen til selve bildet, ikke siden bildet ligger på. Høyreklikk og egenskaper så finner du adressen til bildet. Ser tøff ut den der da, tror mulig jeg har sett den i full fart gjennom Carl Berner-krysset et par ganger? :D Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audigaudi Skrevet Mars 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2008 Det var neppe meg. Bilen min har aldri passert Carl Berner på noe tidspunkt (ennå). Hva synes dere om felgene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Mars 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2008 Tøffe de, har du bedre bilder fra siden? Er de 15 eller 16? Er nok en sort 1.4 som går rundt her jeg har sett da.. Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audigaudi Skrevet Mars 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2008 Jeg prøver igjen med bilde av felgen.. Forøvrig 16" 215/35 profil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg