Sandmo Skrevet Mars 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 Du med den grønne A4? :angelsmili: Jeg har en A6 99 med samme farge. Tror du det blir best med sorte på den? Har så mye dugg i den ene lykta, at jeg vil bytte dem ut med angel eyes. Har du bilde med ringene tent? Hvilken farge har de? Passer de fint inntil xenon-tåkelys? Angående ringene tror jeg Al3x har bilde av det, han har samme lyktene, og xenon;) Ja, jeg vil tro svarte passer best, men det spørs jo hva du har ellers... Har du mye krom er jeg ikke så sikker på at de svarte passer best. Men er den ganske lik min ville jeg gått for svart! Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 Tror nok sorte lykter passer best på mørke biler. Har du en grå bil ville jeg gått for krom lyktene. Bilde av 6000k xenon i nærlys + ringene tent. Fargen er den samme :) Kun ringene: Edit: De så fryktelig blåe ut på det bildet der faktisk, hm...men de er hvite til vanlig :P Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mars 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 Jepp:) der var han igjen;) hehe, ja de er hvite... Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 Jepp:) der var han igjen;) hehe, ja de er hvite... Hehe, må jo svare når navnet mitt blir nevnt =D Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mars 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 Ja, du er hard på det... Nesten litt skummelt... Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 Ja, du er hard på det... Nesten litt skummelt... Lite å drive med :P Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Mars 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 Hehe:) ja, det virker nesten sånn;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stene Skrevet Mars 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 haha^^ Siter Audi A4 Avant S-Line Quattro 1.8T + BMW M3 Chassis |Peugeot 306 2.0 (Solgt) |WV Golf Avant 1.8 (Solgt) |Audi A4 B5 1.8T (Solgt) |BMW E36 1.8 (Solgt) |Audi 80 cc (Solgt)| Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg