Gå til innhold

Det hjelper å ha en bilinteressert sjef i TV2 gitt!

Ranger emnet


Marius

Anbefalte innlegg

Originally posted by marius

Tar alt

Fra før av har TV 2 rettighetene til Formel-1. Med rally-VM, som neste år er foreslått utvidet med to runder, fra 14 til 16, er den reklamefinansierte kanalen plutselig blitt en ren motorkanal.

 

 

Les mer i Aftenposten

 

Blir rett og slett bare utroligt bra =)

 

Gleder meg spesielt til sendingen på Søndags ettermiddagen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by LupoB0Y

......Petter ligger 3 sekunder etter Grönholm, men hva er det som skjer?? Det virker som Grönholm har problemer!!??!!

 

..Vi er straks tilbake etter reklamen..

 

Hehe.. ikkesant.. får satse på at de legger inn få og korte reklamepauser, og at det er når de uinterresante førerne kjører.. :D

Ford Sierra 2.0CL '88

 

X - BMW 320i 86' "Stovner Edition"

X - Peugeot 605 Sli 2.0i '90

X - Ford Sierra XR4x4 2,8i '86

X - Ford Sierra sedan 2.0i '89

X - Ford Granada 2.3L '83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kid-A

Må si jeg synes det er synd at NRKs Arild Andersen ikke får kommentere WRC videre, for han er flink!

 

Atle Gulbrandsen er OK,men han kan bli litt kjedelig iblant...

 

 

Og uansett så er ALT bedre en Thomas Alsgaard!

Hvorfor er plutselig han blitt rally-ekspert?!?!?

Bare fordi han har vært med noen få løp. Nei da kunne de heller prøvd å ordna Henning Isdal eller Arild Andersen. Men d er kanskje ikke så lett å få de til å bytte arbeidsgiver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kid-A

Må si jeg synes det er synd at NRKs Arild Andersen ikke får kommentere WRC videre, for han er flink!

 

Atle Gulbrandsen er OK,men han kan bli litt kjedelig iblant...

Jeg er helt enig! De kunne fått han over på Tv2, sammen med Atle, og Henning som ekspert komentator (bare synd han skal kjøre WRC neste år tongue.gif

Hva med Henning Isdal da? Er ikke motorsport på TV3 slutt nå?

Synes han også er en ganske god komentator, og han har masse peiling også, kan aldri tenke med at Thomas Aldsgaard har så mye "expert kompetanse" at han kan være komentator til WRC..

 

Men uansett... Få inn Arild Andersen!

---- Power is nothing without control----

 

Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede)

 

- 1984 Volvo 240

- 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt)

- 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt)

- 1983 Ford Sierra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med de fleste. Arild Andersen har vært kjempeflink! Men vi skal ikke kimse av Atle G. heller. Husk at han fremdeles er ung, og jeg synes det han gjør for F1 er veldig bra. Tror han kan gjøre en knalljobb i Rally også jeg. Thomas Alsgaard er jeg mer skeptisk til, men han har jo et navn. Håper bare ikke han skal bære dette alene...

_________________

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thomas Alsgaard expert ? Hahahaha, det sitter enda friskt i minnet den dagen han lånte en Mitsu EVO for å kjøre Sprint Rally på Rud i Bærum. En sjikane etter start så satte han herligheten godt plantet i en betongblokk :D :D :D Nei, kom deg tilbake til skauen og plankene dine du .....

Instant maniac - just add wheels!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe som var ganske rått å høre på var de siste km inn til mål da Henning Solberg og Arild Andersen (?) kommenterte kjøringa til Petter, det er allerede blitt en klassiker hos meg. Spessielt da Henning kommenterer de smale svingene og de trange portene :)

- 1994 BMW 525iXA Touring

- 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES-

x 1994 BMW 525i E34

x 1989 BMW 316i Coupê

x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Evjen

Noe som var ganske rått å høre på var de siste km inn til mål da Henning Solberg og Arild Andersen (?) kommenterte kjøringa til Petter, det er allerede blitt en klassiker hos meg. Spessielt da Henning kommenterer de smale svingene og de trange portene :)

 

"Jeg har så respekt for de portene der"

 

-- Henning Solberg

 

:D:D:D:D:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår