Finken Skrevet Mars 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2008 Har kikka litt på noen Celicaer i det siste, det frister med med turbo og 4wd, men Impreza, evo og cosworth blir for dyrt, da er en sånn tidlig 90 celica et rimelig alternativ, tenker da på den modellen fram til 93-94 et sted, den med vippeløktene, ST185 heter vel den. Men, jeg veit ingenting om disse,er dem holdbare, åssen er driverk og motor, hva burdte jeg se etter. Og hva er forskjellen på en vanlig en og Carlos sainz edition? Siter Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet Mars 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2008 Har kikka litt på noen Celicaer i det siste, det frister med med turbo og 4wd, men Impreza, evo og cosworth blir for dyrt, da er en sånn tidlig 90 celica et rimelig alternativ, tenker da på den modellen fram til 93-94 et sted, den med vippeløktene, ST185 heter vel den. Men, jeg veit ingenting om disse,er dem holdbare, åssen er driverk og motor, hva burdte jeg se etter. Og hva er forskjellen på en vanlig en og Carlos sainz edition? Toyota Celica - Wikipedia, the free encyclopedia Les og lær :) Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finken Skrevet Mars 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 Fant ut forskjellene på vanlig versjon og Carlos Sainz Edition, men ikke så mye mer. Lurer mest på hvordan motor og girkasse er i disse bilene. Siter Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
castman Skrevet April 11, 2008 Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 Hei, dette temaet er tatt opp hundre ganger tidligere på wwww.ts-ogn.no Bruk søkemotoren så ligger det masse info om disse bilene.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg