kristian16 Skrevet Mars 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2008 Hei hei=) Jeg har nettopp fått meg lappen og bil :) Jeg har fått meg en Ford sierra 1986 modell etter familie arv. Men det er et lite problem med denne bilen. problemet er: Når jeg har skrudd til Batteriet lager det en gangske høy pipelyd. så noen "klikk" lyder å så fortsetter denne lyden helt til jeg tar av batteriet igjen. Når jeg kjører er ikke dette et stort problem. men når blien står stille tappes den for strøm. Etter min menin høres det ut som det er et Rele som legger seg inn når jeg setter på batteriet. Noen andre som har hatt dette problemet er kan gi meg noen tips? Takker for alle svar =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Mars 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2008 Dra ut ett og ett rele til lyden stopper. Feilsøking suger, men er ofte verdt tiden Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian16 Skrevet Mars 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2008 ja det suger det, men der vell det som må gjøres ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg