92 Audi Skrevet April 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2008 Okei, skifta den "svarte boxen" idag, og vips, så ble motoren lett å starte på varm motor:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kicke Skrevet April 19, 2008 Rapporter Share Skrevet April 19, 2008 Okei, skifta den "svarte boxen" idag, og vips, så ble motoren lett å starte på varm motor:-) Tenningsmodulen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92 Audi Skrevet April 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2008 Nei, den svarte el.boxen som står montert på selve b.mengdefordeleren m/kontakt på, festet med to lange torx-skruer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kicke Skrevet April 19, 2008 Rapporter Share Skrevet April 19, 2008 Nei, den svarte el.boxen som står montert på selve b.mengdefordeleren m/kontakt på, festet med to lange torx-skruer. Fortsatt trykkregulatoren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92 Audi Skrevet April 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2008 Er det trykkregulatoren? Hva er da den saken nede helt inn mot innerskjermen, den som alle bensinslangene er skrudd fast på? Er ikke det trykkregulatoren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kicke Skrevet April 19, 2008 Rapporter Share Skrevet April 19, 2008 Er det trykkregulatoren? Hva er da den saken nede helt inn mot innerskjermen, den som alle bensinslangene er skrudd fast på? Er ikke det trykkregulatoren? Den står nå på luftmengdemåleren da og den er ikke skrudd fast men limt fast, det er en sensor som viser at luftmengdemåleren fungerer tror jeg. Det er bare 2 slike svarte dingser som du forklarer på hele denne saken. og det er ikke noe anet en trykkregulatoren som er skrudd fast i bensinmengdefodeleren, den er også festet med flatthjærnskruer på de fleste biler også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92 Audi Skrevet April 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2008 Håper de som leser denne tråden, kan fortelle meg hva man skal se etter for å få dette i orden igjen. Nå har jeg prøvd det meste, men den er fortsatt like treg å starte på lunken/varm motor. Dette var ikke sånn før jeg skiftet hele luftmengdemåleren og bensinmengdefordeleren. Må være et eller annet som trenger ei justering, men hva? Når den starter, så går den helt rent og pent, som en klokke, på hele turtallsregisteret. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92 Audi Skrevet April 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2008 Ingen som vet?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92 Audi Skrevet Mai 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2008 Fremdeles ingen som har en forklaring på dette? Dette med at motoren ble tungstartet, skjedde etter at jeg skifta bensinmengdefordeleren komplett m/luftmengemåleren og alt som er komplett sammen m/lokket på luftfilterhuset. Kan det være ei justering som må til?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kicke Skrevet Mai 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 Fremdeles ingen som har en forklaring på dette? Dette med at motoren ble tungstartet, skjedde etter at jeg skifta bensinmengdefordeleren komplett m/luftmengemåleren og alt som er komplett sammen m/lokket på luftfilterhuset. Kan det være ei justering som må til?? Ser mørkt ut det der ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
92 Audi Skrevet Mai 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2008 Bilen funker kjempefint, har sjekka og spekulert, skifta litt ting og tang, men fremdeles veldi treg å starte når den har stått 5-10 minutter etter den har driftstemp. Har prøva å dratt av den kontakten som står oppå det huset ( den føleren som står oppå det huset som er skrudd på blokka, dær toppslangen fra radiatoren går innpå)når den ikke vil starte, da starter den med en gang. Men det er ikke hvær gang den jør det. Fant ut idag at jeg skulle kjøre den skikkelig driftsvarm, vente 5 min, prøve å starte, og det ville den ikke. Etter 3-4 forsøket, starta den. Så stoppet jeg motoren, helte på iskaldt vann over den føleren ( fremdeles varm) og da startet den uten problemer. Da er det vel den føleren ( G 62) som tuller likevel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg