Glenni23 Skrevet Mars 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2008 Hei, en kamerat av meg kjøpte i går en golf 4. Han vil ha anlegg i bilen. det skal ikke vær sykt men må være bra lyd. Må være høytalere, sub, forserker og bra cd/mp3 spiller. Er det noen som kan gi meg linker til steder hvor de selger anlegg billig? Evntuelt pakke løsninger. Blir litt lettere kanskje? Takk for svar på forhånd:) Siter Opel Kadett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet Mars 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2008 pakke løsninger finns det mange av! stå på den lokale stripa og hør etter bilen med mest onk onk! så tar du skilta hans... og på kvelden når du har fått fult navn og adresse sniker du deg in på gårdsplassen og vips! da har du fått deg en jævla fin og billig pakkeløsning.. Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Mars 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2008 pakke løsninger finns det mange av! stå på den lokale stripa og hør etter bilen med mest onk onk! så tar du skilta hans... og på kvelden når du har fått fult navn og adresse sniker du deg in på gårdsplassen og vips! da har du fått deg en jævla fin og billig pakkeløsning.. Haha:D Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nico_19 Skrevet Mars 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2008 www.megabillig.no der har den fine priser :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inferno Skrevet Mars 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2008 Siden fokuset tydeligvis er pris - Biltema. Siter :: Civic VTi :: LINK x - '96 Celica T20 x - '96 Civic EJ9 "Jeg fikk vaksine på ungdomskolen, mot sånn BMW eller BCG eller hva det nå heter..." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenni23 Skrevet Mars 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 Takk for svar:)...nei, blir nok ikke noe biltema....De har mye bra, men man får det man betaler for.=) Siter Opel Kadett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg