espen_rs Skrevet Mars 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2008 Hei hei.. Har en 2002 modell octavia rs.. Neon som veit hvordan lys pærer jeg har i bilen? Har xenon orginalt i nærlysa, så regner med at det er b2s eller no?? Fjernlys? tåkelys? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet Mars 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2008 Sjekka osram.no Brand Skoda Car model OCTAVIA Combi RS 1.8 T (1U5) Year 8. 2002 - Application Full beam Full beam, Only with Xenon All matching products for this application: H3 Fog H1 Send en pm hvis du vil få tilbud på xenonlook pærer.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skodaturbo Skrevet Mars 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 Hei.. Du har H4 pærer.Det sitter kun en pære der.Den fungerer som nærlys og fjernlys...Tåkelyset har jeg ikke sjekket engang..Så det må du finne ut av selv,hehe :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet Mars 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 :wonder: Er vel ikke H4 da han har xenon på nærlys? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skodaturbo Skrevet Mars 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2008 Les lenger oppe.Han har xenon i nærlyset orginalt..Og skoda har kun en pære,som er nærlys og fjernlys..Jeg kjører skoda selv,og satte inne xenon kitt 1 uke tilbake.Så jeg veit godt at det er H4 som sitter der.Og man for H4 pære med singel xenon,og noe som heter Bi xenon H4... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slayer Skrevet Mars 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2008 Allright, ingen grunn til å ta frem boksehanskene :usa: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg