gjerdeanders Skrevet September 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2008 Liten update da =) begynner å bli bedre i ryggen. Så idag har eg bytta ut lyset som er midt i taket med en 7" dvd skjerm. Syns det vart skikkelig bra selv =) Kommer ut med bilder i løpet av morgen dagen=) Take care folks! Siter Biler Volvo 240GL 1985 Prosjekt trykk meg=) X: Ford Fiesta Opel Kadett GSI look (1,3) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi90coupeTJ Skrevet September 24, 2008 Rapporter Share Skrevet September 24, 2008 du må lakke den leppa under fanger svart;) ser mye penere ut;) Siter T.J er T.J Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gjerdeanders Skrevet September 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2008 du må lakke den leppa under fanger svart;) ser mye penere ut;) Tenkte på det... men blir liksom litt feil når eg prøver å se det for meg... men takk for tipset uansett ;-P Siter Biler Volvo 240GL 1985 Prosjekt trykk meg=) X: Ford Fiesta Opel Kadett GSI look (1,3) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet September 25, 2008 Rapporter Share Skrevet September 25, 2008 Bilder av tv!!!:P Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gjerdeanders Skrevet September 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2008 Bilder til alle sammen ;-P Sorry for litt crappy kvalitet, men den står i en mørk låve for tida :-p Siter Biler Volvo 240GL 1985 Prosjekt trykk meg=) X: Ford Fiesta Opel Kadett GSI look (1,3) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luigi Skrevet September 26, 2008 Rapporter Share Skrevet September 26, 2008 ahh sånn, jeg trodde først du hadd felt inn en sånn liten skjerm inn der dør lyse hadde stådd. sli at du bare hadde trengt og legge setene helt bak og logge og sedd DVD :D Siter MVH Raymond Myrland 940 front ønskes. 960 intriør ønskes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimBB Skrevet September 26, 2008 Rapporter Share Skrevet September 26, 2008 Kvalitetsdel fra Biltema?:) Siter Tim Bjerkelund Volvo 245 87mod(førstegangsprosjekt) Volvo 244 88mod (B230F Lh 2.2) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gjerdeanders Skrevet September 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2008 Kvalitetsdel fra Biltema?:) hehe=) bedre enn det ;-P ifra Kina! :D Driver litt import og sånn, så hender det at eg tar inn noe til meg selv ;-P Siter Biler Volvo 240GL 1985 Prosjekt trykk meg=) X: Ford Fiesta Opel Kadett GSI look (1,3) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet September 29, 2008 Rapporter Share Skrevet September 29, 2008 Skjer det noe mer med bilen for tiden da? Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gjerdeanders Skrevet September 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 Skjer det noe mer med bilen for tiden da? eg driver for det meste å jobber under den no. Driver bare med små plukk egentlig :p satser på at det kommer noen bra felger i løpet av neste mnd ellens. Siter Biler Volvo 240GL 1985 Prosjekt trykk meg=) X: Ford Fiesta Opel Kadett GSI look (1,3) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet September 30, 2008 Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 Gleder meg til å se ossen felger det blir:D Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gjerdeanders Skrevet September 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2008 Gleder meg til å se ossen felger det blir:D Har lyst på kvite compotive felger, men det er jo fortsatt bare på det stadiet at eg har lyst på :p Siter Biler Volvo 240GL 1985 Prosjekt trykk meg=) X: Ford Fiesta Opel Kadett GSI look (1,3) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOPPSPEED Skrevet Januar 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2009 Synes faktisk at det er tøft med japsepotte jeg, har det selv på audien min, men den skal over på volvoen når den har kommet i hus, er fortsatt på utkikk:D men ta ut den sølv ringen inni potta, den syns jeg bare ser jalla ut Siter Volvo 740 kosebil. Volvo 240 turbo (solgt) Volvo 240gle (spiker) Audi A4 1,6 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Januar 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2009 Ossen går det med grombilen nå? lenge siden update nå. Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gjerdeanders Skrevet Februar 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2009 Ossen går det med grombilen nå? lenge siden update nå. Ja, er det. Er i militæret no. Så den står godt planta i garasjen for øyeblikket :p Skal fortsette til neste vår igjen Siter Biler Volvo 240GL 1985 Prosjekt trykk meg=) X: Ford Fiesta Opel Kadett GSI look (1,3) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg