Jns-N Skrevet Mars 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2008 :hello: Har endelig fått lappen og nå sitter jeg her å ser på biler..har lenge sitti å titta på corrado og den har den look'n jeg ser etter..nydeli bil..men det jeg lurer på om, vil det lønne seg for meg å kjøpe en? jeg har hørt mye snakk om at det er mye arbeid og høyt bensinforbruk på dem..pluss det ikke er en allround-bil?! har sett på en corrado g60 90modell som har gått ca 140k..får veldig lyst på den..men jeg er ikke kjent med å mekke og sånne ting:\ Må man skifte g-lader på hvert 60k km og hvor mye må man ut med for den? Siter 1989 CORRADO G60T (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Mars 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2008 Les litt rundt på forumet her, og bruk gjerne søkefunksjonen når det er spesielle ting du lurer på. De fleste problemer og løsninger er tatt opp fra før. Corrado er kanskje ikke det beste valget visst du ikke kan noe om bil, men man lærer mye etterhvert. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jns-N Skrevet Mars 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2008 Takk for svar..Driver å ser her inne og blir igrunn bare mer hipp på bilen..det er alltid noe som mekkes uansett når det gjelder bil, så jeg må lære det en eller annen gang:p Siter 1989 CORRADO G60T (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Mars 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2008 Corrado er fin bil =) men som sagt hvis du ikke kan så mye bil bør du kanskje se på en bil som koster en del og er tiptop...sånn at du slipper å gjøre mye, Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg