Suupra Skrevet April 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 Ja,kan hende det bir den :) Vi får se :) Siter VW Golf 2 88 mod 1,8 VW Golf 2 86 mod 1,8 Rieju RR RJ 2000 mod 50 ccm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suupra Skrevet April 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 Ja, da har jeg fått gjort bittelitt i kveld også :) Har tatt av bagasjeluka og rydda litt i garasjen,alt jeg har gjort =P Men med en gang jeg tok av glasruta i bagasjeluka,ble jeg ikke særlig fornøyd. Så dere som kjøper dere golfer, ta en titt under lista til glasruta:) Sånn ser golfen min til dags dato :P Ikke særlig og skryte av,men ting tar tid, ivertfall for meg :P Siter VW Golf 2 88 mod 1,8 VW Golf 2 86 mod 1,8 Rieju RR RJ 2000 mod 50 ccm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet April 7, 2008 Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 min ser ikke noe bedre ut =p ting tar tid men den luken så ikke bra ut =/ Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suupra Skrevet April 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2008 hehe. den jeg har er helt for jævlig :( Men det skal fikses :) Siter VW Golf 2 88 mod 1,8 VW Golf 2 86 mod 1,8 Rieju RR RJ 2000 mod 50 ccm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arniie Skrevet April 10, 2008 Rapporter Share Skrevet April 10, 2008 Heisann! ser bra ut detta! absolutt en tråd eg kommer til å følge med på!;-) stå på! Siter Kjøre hardt kjøre stil kjøre VW uten tvil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suupra Skrevet April 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2008 Går veldi tregt med bilen framover nå. Når man driver med bil både på fritiden og på arbeid blir man kanskje fort lei, og det har jeg blitt, men fått med en pause nå. Begynne igjen onsdag. Prøve teorien på bil onsdag. Så da må det leses:P Siter VW Golf 2 88 mod 1,8 VW Golf 2 86 mod 1,8 Rieju RR RJ 2000 mod 50 ccm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suupra Skrevet Mai 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2008 Da har jeg endelig fått begynt litt med bilen min igjen :) Har våtslipt noe av bilen, og sprøyta på fyller på panser,forskjerm og dør. Har også tatt en ordentlig renovering av min dårlige bagasjeluka, ble sletters ikke verst, og som dere sikkert ser, TORNADORØD :D I mårra blir det enda mere pussing forhåpentligvis :) her har dere noen bilder av gårdagen og kveldens oppgjør :) Den "nye" bagasjeluke :) Siter VW Golf 2 88 mod 1,8 VW Golf 2 86 mod 1,8 Rieju RR RJ 2000 mod 50 ccm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DidrikHA Skrevet Mai 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2008 gleder meg til å se den ferdig. stå på :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg