hodetunderarmen Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 har golfiv, og trenger høtalere å fylle bakdørene med. det er av typen med 6,5"(17 cm) basselement og et lite diskantelement, husker ikke størrelsen. åpen for det meste! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gringo Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 Tråd om bilstereo til salgs Siter Instant maniac - just add wheels! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 har et pent brukt sett mds fanatic 6,5" komp sett,løse diskanter med delefilter 400kr. Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hodetunderarmen Skrevet November 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 er de bra, ok eller passe rævva? vet du om de passer i bilen min eller? hvor bor du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 synes de spiller meget greit! har brukt en magnat forsterker på de,de tok i mot det den kunne gi:) bor i kr.sand. om de passer i din bil er jeg ikke HELT sikker på,.men jeg skulle tro det,begrensninga ligger vell i dybden i såfall. Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hodetunderarmen Skrevet November 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 det er ferdig griller i døra mi for både diskant og basselement, og de må jo passe. hvor kjøpte du de? kanskje de har liste. noen nettsteder jeg kan sjekke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 kjøpt hos MDS. vet ikke om noe sted der en kan finne ut om de passer,enkleste er å bare prøve,men erke så lett når er en er langt vekke:rolleyes: Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tho-ask Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 Jeg har ett sett med 2-veis Rockford Fosgate 6.5" (17cm) elementer. Spiller utroligt godt til 2-veis å være. Koster nytt ca 1800kr. Selger de for 1500kr, ca 1mnd gamle. Her er info fra http://www.bilradiospes.no: Rockford Fosgate HPC-2206 Artnr: HPC2206 Beskrivelse: Meget kraftig og god kvalitetshøyttaler fra Rockford. Denne kan spille høyt !! 150 watt 75 watt RMS Titanium plated polypropylene membran 35-24000 hz Følsomhet: 90 db Siter M.v.h. Thomas Askeland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg