stian90 Skrevet Mars 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 Jeg skal smøre bakdørene som har begynt å bråke og skrape i det siste. Men er litt usikker på hvordan fett jeg skal bruke, de selger så mye forskjellig på f.eks Biltema. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenito_123 Skrevet Mars 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 Du kan bruke "universal-fett". Også kalt "Gris" i gamle dager. Hvitt fett som duger til det meste. Får det som regel på patron. Holder i massevis. Siter 00' Golf IV V6 4Motion 03' Honda Hornet 900 X 91' Ford Sierra Cosworth 4x4 X 91' Ford Sierra 2,9i GLS X 83' VW Polo 1,2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zaronn Skrevet Mars 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2009 Fett med ptfe (teflon) er vel noe av det beste å bruke, tror jeg. Mener verksteder bruker det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Mars 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2009 Grease kan bli seigt i sterk kulde, men ellers fint. Vil tro noe litt tynnere er bedre egnet til å komme inn i hengslene etc. Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Mars 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2009 teflon spray (PTFE) er det verkstedene bruker. Teflon er bitte bitte små kulelager lignende partikler. Dette fryser ikke heller. Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MoFoCo Skrevet Mars 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2009 White grease er det noe som heter. På spray. Funker bra og er ikke så grisete. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg