classic Skrevet Mars 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 Noen som vet om noen jeg kan lagre bilen min hos på østlandet? Jo nærmere Oslo, jo bedre. Er kun snakk om lagring, ikke mekkelokale. Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwkrølle Skrevet Oktober 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2008 Noen som vet om noen jeg kan lagre bilen min hos på østlandet? Jo nærmere Oslo, jo bedre. Er kun snakk om lagring, ikke mekkelokale. Hei. Har en låve i Asker (Vollen)hvis du trenger lager. Ring tlf 91765067 Masse plass. Stian. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Oktober 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 Ikke aktuelt akkurat nå, men lagret nummeret ditt, for det blir sikkert aktuelt igjen senere. takktakk! Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg