hatch Skrevet Mars 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 Er det noen som veit hvordan man fjerner barnesikringen på siderutene bak på en 97 golf? :confused: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Mars 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 Tenker du på at knappen bak ikke funker, eller at rutene ikke går helt ned? Hvis rutene ikke går helt ned, har det sin naturlige forklaring. Døren er ikke stor nok til at hele ruten kan kjøres ned og forsvinne inne i døren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatch Skrevet Mars 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 Det er manuell sveiv.. Og ja tenkte på at ikke hele ruten forsvinner.. Mener jeg har hørt at dette bare er en barnesikring, som kan fjernes... Stemmer ikke dette? ;/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mars 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 er ikke plass til hele vinduet inni døra... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatch Skrevet Mars 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 okei.. takker for raske svar.. Det var kjipt:\ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet Mars 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 på min gamle 1993 mod golf III funket det da at hele driten gikk ned i døra..fjernet en plastikk dings en gang i tida, men husker ikke hvordan da det er 4.5 år siden:P Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatch Skrevet Mars 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 ahh, akkurat det jeg mener skal funke å! Får vel åpne å titte imorgen;-P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg