245tic Skrevet Mars 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 audi 100/ a6 Hei. skulle sote vinduene på audien 100 (94) min i helga, så skulle ta av dørtrekket på fordøra. sitter ikke det bare i klipps i bånn? prøvde å rive det av i bånn men sitter jo som faen!!??? skrudde ut det jeg så av skruer.. Noen som har gjort dette? Siter wirrumen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corax Skrevet Mars 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 Etter at du har fjernet alle skruene, løfter du dørtrekket opp:thumb Siter 1984 Ford Granada 2.0 L Jubileum 1994 Audi S4 Quattro 2.2T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245tic Skrevet Mars 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2008 mhm hehe da skal jeg prøve det når jeg kommer hjem:) Siter wirrumen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet Mars 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2008 En liten skrue på hver side av døra, helt oppe ved vinduet. To skruer på dørhåndtaket. En bak døråpneren. Gummien øverst i fronten, har en "propp", og må trekkes ut. Da er det bare å løfte svineriet opp. ;O) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XperX Skrevet Mars 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2008 Jeg fikk sotet alle mine ruter profft. Han sa audi100 var de verste bilene han kunne arbeide med. Han brukte hele arbeidsdagen + litt til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Mars 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2008 Festeanordningen er vel som følge(?): - 2 treskruer på hver side av dørsiden - 2 skruer i håndtaket - 1 skrue i vindussveiv - døråpner må skyves og løsnes, fjern blendedeksel i fremkant først (lenge siden jeg har gjort dette nå, mener det var slik iallefall). - i underkant må dørsiden OPP - i overkant må dørsiden UT Se litt an på dørlåspinnen hva som er greiest. Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monzter Skrevet Mars 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2008 Jeg fikk sotet alle mine ruter profft. Han sa audi100 var de verste bilene han kunne arbeide med. Han brukte hele arbeidsdagen + litt til. De der "knottene" (?) som sitter på rutene.. Hva er de til? Vannskelig å sote pga disse? Ikke at jeg skal sote selv, men kjekt å vite når man skal sette bort denne jobben. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245tic Skrevet Mars 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 Jeg fikk av dørtrekket lett som bare det når jeg viste hvordan jeg skulle gjøre det. Men som sagt et helsike å sote disse ja. Fikk ikke ut ruta helt da, skrudde av hele vindus ramma for så prøve å ta av vindu, men fikk ikke ut selve ruta. noe triks der? Siter wirrumen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg