The cowboy Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 har da endelig fått "lov" av min far til å selge bilen.. og da er ikke veien lang for min del.. siden jeg er på jakt etter en billig vinterbil med RWD så kaster jeg da ut min bil.. INFO: Honda Concerto. 1.6 L. 16 V. 122 HK. FWD. 5 dører. el vinduer,speil og takluke. 5 gir manu. ikke sommer hjul,men kan få tak i 4 205 dekk på 16" felg til 3000! selges som den står.. dvs med mp3 spille,frontsystem og en basser som trenger en forsterker..alle ledninger ligger klar.. mangler også venstre speil til kr 250 ca! er en hel og fin bil med lite rust!! pris: 75 000 eller bud! PM meg om noen er interesert!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alieu Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 Den haugen der, er ikke verdt mer en 40 lapper!!:op Siter 03 Focus RS x Corsa GSI x Ducati 748 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 Hva er vitsen med å ødelegge salgstråden hans? Fatter meg ikke på folk her på forumet som har bare et j**** formål, og det er å rakke ned på andre som skal selge bilene sine... Geez... @ TheCowboy Lykke til med salget! Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alieu Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 Originally posted by S-2000 Hva er vitsen med å ødelegge salgstråden hans? Fatter meg ikke på folk her på forumet som har bare et j**** formål, og det er å rakke ned på andre som skal selge bilene sine... Geez... @ TheCowboy Lykke til med salget! Jeg går i klassen til han som skal selge bilen, så det var vel egentlig ment som en spøk. Siter 03 Focus RS x Corsa GSI x Ducati 748 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 Originally posted by Alieu Jeg går i klassen til han som skal selge bilen, så det var vel egentlig ment som en spøk. Hvem kunne lukte det? Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet November 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 takker og bukker for støtten men er det ingen som har lyst på den.. jeg vil bli kvitt den.. har finne en fin bil som jeg er sugen på..men da trenger jeg pengane fra salget.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg