Gå til innhold

Rally Koffen`s VW Golf 2

Ranger emnet


Rally Koffen

Anbefalte innlegg

Heisann. Kjøpte meg denne golfen da jeg trengte en sparebøsse siden jeg har flytta ut også går jeg på skole. Tidligere har jeg hatt 6 volvoer det siste året. Har hatt 2 golfer før denne her.

 

Det er en VW Golf II 1,6 1987mod. den har gått 224000 nå. Det er sota ruter, bytta til 90` dører og interiør. RS front og skjørter. clean grill, panser forlenger og klare lykter rundt hele med kryss forran. Mono visker , støy dempet da det har vært gammel DB-Drag bil.

 

Da jeg fikk bilen:

dsc00051al1.jpg

dsc00052wa4.jpg

 

Så kjøpte jeg meg RH Cup 9x16" og 7,5x16" men det var helt feil innpress og jeg ville ikke kjøre med 25mm spacere bak.

dsc00055ut6.jpg

 

Så jeg solgte de videre igjen å fikk tak i noen billige 15" som jeg bruker til jeg finner noen 16" jeg har lyst på .

dsc00058gg5.jpg

 

Videre så blir det å lakke opp igjen fanger, forlengeren, venstre skjerm og venstre dør.

Sote bakruta på nytt, sote rutene forran og senke 40mm bak.

89 Mazda 323 4x4 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her er noen bilder av anlegget og et inni.

 

Ett inni bilen:

dsc00062zr5.jpg

 

Anlegget består av: panasonic headunit, JBL Deacade 6*9 som drives av en ukjent Audiobahn forsterker, Xelent RCD 2x12 som blir drevet av en SoundMagus Class D, X-1502 Mono 1500 Watt`s forsterker. noen som ahr forslag til hvordan frontsett jeg kan ha ?

dsc00061cn4.jpg

soundmagusen er plassert under hattehylla

 

dsc00063ev7.jpg

må støvsuge og rydde i litt kabler :p

89 Mazda 323 4x4 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk Quality Autoimport AS for nye, vwaudiclub members får 10% rabatt :)

 

Sort gitter i grillen og tåkelyktene bak der igjen hadde gjordt seg :)

 

 

har tenkt på det med sort gitter. men å flytte tåkelysa bak der igjen har jeg sett litt på men tror ikke det er plass... må vente å se til jeg får den opp på bukk.

89 Mazda 323 4x4 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår