Rally Koffen Skrevet Mars 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2008 Heisann. Kjøpte meg denne golfen da jeg trengte en sparebøsse siden jeg har flytta ut også går jeg på skole. Tidligere har jeg hatt 6 volvoer det siste året. Har hatt 2 golfer før denne her. Det er en VW Golf II 1,6 1987mod. den har gått 224000 nå. Det er sota ruter, bytta til 90` dører og interiør. RS front og skjørter. clean grill, panser forlenger og klare lykter rundt hele med kryss forran. Mono visker , støy dempet da det har vært gammel DB-Drag bil. Da jeg fikk bilen: Så kjøpte jeg meg RH Cup 9x16" og 7,5x16" men det var helt feil innpress og jeg ville ikke kjøre med 25mm spacere bak. Så jeg solgte de videre igjen å fikk tak i noen billige 15" som jeg bruker til jeg finner noen 16" jeg har lyst på . Videre så blir det å lakke opp igjen fanger, forlengeren, venstre skjerm og venstre dør. Sote bakruta på nytt, sote rutene forran og senke 40mm bak. Siter 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Mars 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2008 Grattis =) jeg har helt make RH sko =) dem ser bra ut på zweier Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Koffen Skrevet Mars 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 ja det er utrolig pene felger synd det var helt feil inpress... noen som har noe forslag til åssen felger som kler bilen min? kommer leppe på bakfangeren, er litt i tvil om hvilke speiler jeg skal gå for om jeg skal gå for m3 look eller dtm... Siter 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Koffen Skrevet Mars 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 tar noen bilder av anlegget jeg har satt inn etterpå :) veldig fornøyd med patenten på hattehylla :p Siter 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Koffen Skrevet Mars 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2008 her er noen bilder av anlegget og et inni. Ett inni bilen: Anlegget består av: panasonic headunit, JBL Deacade 6*9 som drives av en ukjent Audiobahn forsterker, Xelent RCD 2x12 som blir drevet av en SoundMagus Class D, X-1502 Mono 1500 Watt`s forsterker. noen som ahr forslag til hvordan frontsett jeg kan ha ? soundmagusen er plassert under hattehylla må støvsuge og rydde i litt kabler :p Siter 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESPN Skrevet Mars 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 Sjekk Quality Autoimport AS for nye, vwaudiclub members får 10% rabatt :) Sort gitter i grillen og tåkelyktene bak der igjen hadde gjordt seg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Koffen Skrevet Mars 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 Sjekk Quality Autoimport AS for nye, vwaudiclub members får 10% rabatt :) Sort gitter i grillen og tåkelyktene bak der igjen hadde gjordt seg :) har tenkt på det med sort gitter. men å flytte tåkelysa bak der igjen har jeg sett litt på men tror ikke det er plass... må vente å se til jeg får den opp på bukk. Siter 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESPN Skrevet Mars 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2008 har tenkt på det med sort gitter. men å flytte tåkelysa bak der igjen har jeg sett litt på men tror ikke det er plass... må vente å se til jeg får den opp på bukk. Plass er det nok av, du må bare lage noen nye fester muligens. Hva med brock b2 felger da: koolart v/ John Martin Sandvik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Koffen Skrevet Mars 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2008 er utrolig pene felger men de er også ganske dyre... jeg veit ikke om jeg skal legge så veldig mye mere penger i denne bilen... Siter 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Koffen Skrevet Mars 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2008 Selges for 20000kr + årsavgift. gratis omreg! ligger på autodb. Siter 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre W Skrevet April 3, 2008 Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 Hvorfor selge? Siter - 2005 Saab 9-3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Koffen Skrevet April 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2008 har ikke lyst på golf Siter 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg